StoryEditor
BiznisWaves komunikacije

Mala tvrtka velikog srca

Piše Jozo Vrdoljak
26. srpnja 2021. - 14:32

Naša prednost odlikuje se u tome što smo bivši novinari, poznajemo načine rada i sustav. Znamo kako ispričati zanimljivu priču i možemo procijeniti koja će tema biti zanimljiva medijima i na koji način. Znamo kako približiti priče naših klijenata široj javnosti - poručuje direktorica Nives Polovina Barun

Tvrtku Waves komunikacije iz Zagreba osnovala je krajem 2016. godine nekadašnja novinarka RTL-a Nives Polovina Barun. Polovina Barun je diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti smjer novinarstvo i provela je 13 godina na RTL televiziji od novinarske do reporterske pozicije.

Tvrtka u ovih pet godina stalno raste i u segmentu financijskog poslovanja, ali i u broju djelatnika. Od osnivanja i samostalnog rada, danas, skoro pet godina kasnije, tvrtka ima četvero zaposlenika, a od početnih nekoliko kratkoročnih klijenata, sada ih je desetak dugoročnih i još toliko stalnih po određenim projektima.

„Briga za zaposlenike iznimno je važna jer zadovoljan radnik čini tvrtku. S obzirom na to da je PR vrsta posla koju su stručnjaci odavno prepoznali kao jednu od stresnijih, brinemo o timskoj efikasnosti, zdravim odnosima i podršci, a svakodnevno učimo jedni od drugih. Smatramo kako zajedničkim naporima i ulaganjima u sebe, svojim znanjem i vještinama klijentima možemo dati više i biti efikasniji. U doba korone kada se nisu održavale konferencije i kada je cijeli svijet stao, naši djelatnici to nisu osjetili niti u jednom trenutku. Primali su punu plaću, regres kao da je to bila godina poput svake prethodne. Uskrsnice, božićnice i bonusi se redovno isplaćuju. No, ono najvažnije brinemo se da svi mogu uskladiti poslovni i privatni život tako da možemo slobodno reći da su Waves komunikacije tvrtka prijatelj djece i mladih jer naši djelatnici u svakom trenutku imaju punu podršku kada je privatni život u pitanju“, pojašnjava Nives Polovina Barun, direktorica tvrtke Waves komunikacije.

Humanitarni rad

Od samog početka poslovanja i prvih ugovora tvrtka humanitarno pomaže i donira djecu koja su slabijeg imovinskog stanja. Puno je humanitarnih akcija u kojima su sudjelovali, ali neke od lijepih priča u kojima su sudjelovali naša sugovornica kaže da će ostaviti samo za sebe. „To isključivo radimo jer smatramo da je dio naše odgovornosti brinuti za zajednicu u kojoj živimo. Jedna naša priča koju bismo izdvojili je ona o djevojčici koja je zbog teške obiteljske situacije bila primorana upisati školu koju nije željela. Mi smo je odlučili financijski pratiti u vidu stipendije kroz njezino srednjoškolsko obrazovanje te joj naravno pomoći u njezinoj odluci da ne odustane od željene škole. Pratit ćemo je i u daljnjem obrazovanju u budućnosti“, kaže Polovina Barun.

Kako je sama vlasnica Nives Polovina Barun kao dijete bježala iz ratnog vihora i to iz Gline, te imala teško djetinjstvo, njezin je cilj i vizija pomagati djeci slabijeg imovinskog statusa. Tako je nakon razornog potresa koji je pogodio Banovinu bila posebno angažirana u pomoći mnogim obiteljima. „Sa svakim novim projektom pomoći potrebitima. Doniramo na različite načine, no većina pomoći je usmjerena na djecu. Doniramo zato što smatramo da nama danu priliku moramo na neki način vratiti sa zahvalnošću što nam se pružila i zato što želimo pomoći da i netko drugi napravi korak više. Upravo su ljudi ti koji čine da ova tvrtka raste tako i naša PR agencija ima ne samo vrijedne i kvalitetne djelatnike nego one koji vole pomagati. Iako primamo zahvalnice, ne ističemo ih, već se samo opišemo kao Mala tvrtka s velikim srcem“, ističe Nives Polovina Barun.

Za ovaj posao i odlazak u poduzetničke vode Nives Polovina Barun se odlučila sasvim slučajno.

„Na jednom događanju kad sam kao novinarka RTL-a shvatila da bih mogla povezati moju najveću ljubav novinarstvo i odnos s javnošću. Krenula sam sama, prilično hrabro no s velikom voljom i vizijom. Ukratko s 11 godina bježala sam iz ratom pogođene Gline. U tom ratnom vihoru put nas je doveo u Zagreb. Kao studentica Političkih znanosti prošla sam audiciju na RTL-u, a među članovima žirija bili su cijenjeni novinari i urednici Ana Bulić i Igor Bobić. Upravo sam na RTL-u tijekom 13 godina radnog staža naučila sve vještine i znanja koja mi danas pomažu u svakodnevnom poslu. To se vidi i prema rezultatima rada jer nakon skoro pet godina postojanja tvrtke uistinu imamo portfelj velikih klijenata. Uspješno radimo strateško, krizno komuniciranje te u našem radu koristimo sve komunikacijske kanale. Posredujemo u komunikaciji s medijima u kojoj klijentima osiguravamo promociju njihovih projekata, tema i ključnih poruka koje žele prenijeti javnosti. Poslu pristupamo stručno, odgovorno i profesionalno s analizom mogućih utjecaja i planom za daljnju komunikaciju“, prepričava Nives Polovina Barun koja dodaje da zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu zaposlenika njezina agencija osigurava pokrivanje velikog aspekta poslovanja u odnosim s javnošću. Polovina Barun naglašava da je PR savjetnica Ana Pejičić Dejanović provela 11 godina u informativnom programu Nove TV prateći kao novinarka teme na području zdravstva dok je voditeljica ureda Morana Tomičić 17 godina radila u jednom ministarstvu na poslovima odnosa s javnošću i protokola, a sada je zadužena za koordinaciju svih poslova i vođenje projekata.Junior PR savjetnik Danijel Šimić s iskustvom u prodaji i marketingu zadužen je za digitalne tehnologije i vrlo je uspješan kao community manager za društvene mreže.

image
Tomislav Kristo/Cropix

Medijski treninzi

„Naša prednost odlikuje se u tome što smo bivši novinari, poznajemo načine rada i sustav. Znamo kako ispričati zanimljivu priču i možemo procijeniti koja će tema biti zanimljiva medijima i na koji način. Znamo kako približiti priče naših klijenata široj javnosti“, napominje direktorica.

Raspon poslovanja poprilično je širok, od komunikacijskih ciljeva i strategija, press materijala, organizacije konferencija za medije i događanja, do dogovaranja gostovanja, intervjua, priloga i reportaža članaka u tiskovinama i izrada videospotova. „Pokrivamo i digitalni svijet društvenih mreža i weba. Postoji još mnogo koraka ispred i iza svega navedenog što se definira sa svakim klijentom pojedinačno. Jedna od usluga koje pružamo su i medijski treninzi kojima pomažemo klijentima da postanu uvjerljivi, snažniji, konkretniji i odlučniji u svojim obraćanjima. Upoznajemo ih s pravilima komuniciranja s medijima s razvijanjem vještina pri medijskom nastupu i u kontaktu s medijima te im objašnjavamo specifičnosti svakog od njih. Dugogodišnje iskustvo u svijetu medija naša je prednost jer možemo prenijeti znanja i vještine kako se treba ponašati pred kamerama, i koje ključne poruke treba poslati ovisno o tipu medija kojem se obraćate. Nije isto ako dajete intervju za tiskani, digitalni ili televizijski medij. Dogovorit ćemo vam gostovanja, napisati poziv i priopćenje za medije ili složiti protokol govornika, no "izvući“ ćemo vas i iz krizne situacije ili osmisliti priču tamo gdje vi mislite da je nema“, pojašnjava Nives Polovina Barun

Agencija Waves komunikacije ima dugoročnu suradnju s Geodetskim fakultetom, Institutom IGH, Obrtničkom komorom i Udruženju obrtnika Zagreba, udrugama u zdravstvu, turističkim zajednicama, gradovi i općine poput Bjelovara, Ivanić-Grada i Svete Nedelje. Surađivali su, kaže nam Polovina Barun, i na projektu transparentnosti gradonačelnika Grada Bjelovara Daria Hrebaka, na komunikacijama vezanim uz suradnju Daria Zurovca gradonačelnika Grada Svete Nedelje i Mate Rimca.“ Iza nas su projekti poput Zagorskog gospodarskog zbora, Sabor hrvatskog liječništva, kampanje u zdravstvu Mrak kampanja, Pneumokok. Uspješno smo radili i na nekoliko političkih kampanja na unutarstranačkim i lokalnim izborima, te su naši klijenti poput Petre Škrobot u Samoboru osvojili gradonačelnički mandat. Proširili smo poslovanje i na osiguravanje provedbe usluga.

item - id = 1115396
related id = 0 -> 1128818
related id = 1 -> 1128035
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. listopad 2021 11:29