KAKO SU TEKLI RADOVI (VIDEO) Od ružnog pačeta do bijelog labuda - pogledajte kako je Obala kneza Domagoja I i II zasjala u novom ruhu Kad je nešto novo, lako je zaboraviti kako je bilo prije. Da, tu su slike, i sjećanja, ali nekako sve klizne iz njih. Pokušajte se zato prisjetiti kako je izgledala zapadna obala luke Split. Teško, zar ne? Napredak u realizaciji rekonstrukcije Obale kneza Domagoja I i II najviše je uočljiv u filmu koji se nalazi ispod. Tu se najbolje vidi kako je obala iz ružnog infrastrukturnog pačeta prerasla u labuda vrijednog ne samo pažnje, već ...
Jubilej ‘Jadrolinije‘ Kraljici Jadrana, bez koje su život na otocima i turizam nezamislivi, tek je - 75 godina Tog 20. siječnja 1947. godine osnovano je brodarsko poduzeće nastalo udruživanjem više manjih brodara. Jadranska linijska plovidba tada je brojila 41 brod od kojih su većina bili parobrodi iz Austrougarske. Unatoč tome od svojih je početaka nacionalni brodar bio tržišni lider s ove strane Jadrana i prilično brzo su brodovi krenuli na motorni pogon, što novosagrađeni u domaćim škverovima, što oni kupljeni. Sedamdeset i pet godina ...
Split, 120622. Panorama Istocne obale.Duje Klaric/Cropix Split, 120622. Panorama Istocne obale.Duje Klaric/Cropix Split, 120622. Panorama Istocne obale.Duje Klaric/Cropix Split, 120622. Panorama Istocne obale.Duje Klaric/Cropix Split, 120622. Panorama Istocne obale.Duje Klaric/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 120622 Istocna obala.Josko Ponos/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 110622. Istocna obala u sumrak.Duje Klaric/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/Cropix Split, 100622. Istocna obala, nedavno rekonstruirana setnica i priveziste na istocnoj obali trajektne luke.Cropix/CropixPreviousNext
OSOBNI KARTON Mislili ste da je luka Split samo ono što vidite u gradskom portu? Gorko se varate, evo što još sve spada pod nju Luka Split najveća je hrvatska putnička luka i jedna od 20 najvećih putničkih luka u Europskoj uniji. Otvorena je 24 sata i ima oko 18.000 uplova i isplova brodova godišnje. Kopnena površina luke Split iznosi 0,7 km², morska površina iznosi 18,5 km², a dužina operativne obale iznosi sedam kilometara. Lukom Split upravlja Lučka uprava Split, odlukom Vlade Republike Hrvatske od 24. travnja 1997. godine. Lučka uprava Split je osnovana ...
David Sopta, predsjednik Uprave Budućnost, kao i povijest "Jadrolinije", leže u rukama naših pomoraca i djelatnika Od Zemlje do Mjeseca. I nazad. Onda to ponovimo. I ostane još skoro i za peti povratni vijađ. Toliko su milja, naime u 2021. godini preplovili brodovi nacionalnog brodara Jadrolinije. Brojkom, radi se o 1,08 milijun nautičkih milja. Nije loše za nekog u sedmom desetljeću života! Točnije, Jadrolinija je ove godine, 20. siječnja, obilježila 75. rođendan. Tek je četiri godine mlađa od vaše i naše novine, a oboje su jednako ...
Luka Split Glavni zamašnjak turizma i katalizator plavoga gospodarskog rasta Luka je tu najviše radi naših otočana – kaže ravnatelj Lučke uprave Vice Mihanović, ali pri tome naglašava da su odmah tu po važnosti i svi ostali građani, kao i gosti. – Uz potrebe stanovništva na otocima, turizam je glavni pokretač prometa domaćih putnika, te poglavito stranih putnika, s obzirom na to da Split služi kao polazište za druge hrvatske destinacije, poglavito otoke – kazao je Mihanović. Zanimljiv je podatak ...
Budućnost plovidbe Tradicija ‘Jadrolinije‘ nastavit će se u modro-zelenoj ekološkoj brazdi triju novih električnih brodova Svakog dana stižu vijesti o sve većoj popularnosti električnih automobila i o tome kako su dizelaši na izdisaju, te kako će benzinci ubrzo za njima. Takvo je stanje na asfaltu, ali što je s – morskim transportom? Tržište električnih brodova u 2020. godini težilo je više od četiri milijarde dolara, a predviđa se da bi ta vrijednost mogla narasti na devet milijardi do 2027. godine. Trendovi su, stoga, itekako vidljivi i na – ...
Stinice kao spas Ovo rješenje Lučke uprave Split moglo bi značajno ublažiti goleme ljetne gužve u centru grada Ljetne gužve, osobito one prema Gradskoj luci, postale su splitska tradicija. Željeznički i autobusni kolodvor, te trajektna luka (za putnike i terete prema otocima), u kombinaciji s jednom pristupnom i drugom (odstupnom) još manjom cestom, stvaraju savršene ljetne prometne oluje. Sve više smo svjedoci gužvi koje se Poljičkom ulicom penju do Firula, pa čak i KBC-a Križine. A sa strane Gripa kolona zna početi već na križanju Ulice ...
IZAZOVI I UVOD U PROJEKTE Budućnost luke donosi još više prostora i smanjenje gužvi Uzimajući u obzir prometnost splitske gradske luke, ona bi uvijek trebala biti zapisana kao trajna stavka na listi investicija grada. Bez obzira na vlast koja u tom trenutku bude u zgradi Banovine. Jer... – Postoje značajne mogućnosti za porast putničkog i teretnog prometa i unaprjeđenje usluga u luci, kako bi luka Split postala ne samo jedna od najvećih luka u EU-u po putničkom prometu, već i jedna od najboljih luka u Uniji, na ...
PROJEKTI ZA GRAD (VIDEO) Nove luke u Resniku i Stinicama, moderni putnički terminal… Pogledajte viziju budućnosti Lučke uprave Ako slika govori više od tisuću riječi, onda video govori knjige. Lučka uprava Split zbog toga je priredila 3D animacije svih svojih budućih projekata. Od luke u Resniku, preko one u Stinicama, do novog putničkog terminala u Gradskoj luci. Mogli bismo sada naveliko pisati o tome što bi se na tim lokacijama trebalo nalaziti, no najbolje će biti da pogledate video ispod teksta i vidite što nam to budućnost donosi u pogledu putničkog ...
Velike investicije Rekonstrukcija Obale kneza Domagoja tek je dio projekta kojim se mijenja lice Gradske luke Četrdeset i pet tisuća. Toliko ljudi ovisi o luci Split. Naime, 45 tisuća stanovnika srednjodalmatinskih otoka povezano je s kopnom isključivo ili pretežno preko luke Split. Dodamo li tome dimenziju turizma, koji povećava prometnu, ali i gospodarsku ovisnost, značenje ove luke multiplicira se višestruko. Jer povezanost s kopnom preko luke Split preduvjet je održavanja gospodarstva, kvalitete života i razvoja na otocima Brač, Hvar, ...