
Koliko je posjetitelja evidentirano na splitskom području saznajemo od Alijane Vukšić, direktorice Turističke zajednice grada Splita.
- Trenutno je u Splitu prijavljeno gotovo 36.000 turista, ali broj je sigurno veci jer rok za prijavu je 24 sata. Na Ultra music festivala stigli su turisti iz cijelog svijeta. Na ulicama se osjeća festivalska atmosfera, a na festivalu se očekuje preko 140.000 posjetitelja iz više od 130 zemalja.
Gradske službe su spremne i vjerujemo da će sve proći u najboljem redu i da će posjetitelji ponijeti samo lijepe uspomene iz Splita. Ova godina pokazatelj je da je turistima nedostajao Split i da sve više turista odabire upravo naš grad za svoj odmor i uživanje u Hrvatskoj.
Od početka godine do danas u Splitu je ostvareno preko 788.000 turističkih noćenja što je 90 posto od noćenja ostvarenih u rekordnoj 2019. godini, i 3 puta više noćenja u odnosu na prošlu godinu.
Najbrojniji su nam turisti iz naših tradicionalnih tržišta Ujedinjene Kraljevine, SAD-a, Njemačke i Francuske - saznajemo od naše sugovornice.
Ultra Europe festival plasirao je Split među svjetske prijestolnice elektronske glazbe i dobre zabave, dodaje.
- Manifestacija je to koja daje dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi Splita, ali i Hrvatske, dovodi novi profil gostiju te dodatno doprinosi stvaranju imidža koji grad Split čini konkurentnim na globalnom tržištu. Fotografije mladih ljudi obišle su cijeli svijet i Split je dobio promociju koju bi standardnim oglašavanjem teško mogli postići.
Valja istaknuti da posjetitelji festivala, osim u glazbi, uživaju u prirodnim ljepotama i brojnim kulturnim, sportskim i zabavnim sadržajima koje nude Split i cijela Dalmacija, što dokazuje podatak da borave u destinaciji dulje od prosječnog gosta - 5.5 dana. Ultra festival ima osim marketinške vrijednosti, značajan ekonomski učinak koji se multiplicira na cijelo gospodarstvo.
Vjerujemo da ćemo uz suradnju s organizatorima podići svijest o vrijednosti kulturnih i prirodnih dobara destinacije u koju dolaze, i važnosti odgovornog ponašanja svih posjetitelja u očuvanju istih.
Ono što posebno želim istaknuti da provodimo i online kampanju, ali i u sklopu festivalske knjižice napominjemo posjetiteljima da se nalaze u gradu čija je kulturna baština zaštićena UNESCOM i da vjerujemo da će uživati u našem gradu uz poštovanje prema baštini i lokalnom stanovništvu - kazala je Alijana Vukšić.