StoryEditor
ObalaNada u zdrav život

Trogiranin se vratio iz Njemačke, a u slavinama ga dočekala ‘žutica‘: Ne možemo se ni okupati, pogledajte na što nam banj nalikuje!

Piše Mia Sesartić
10. siječnja 2020. - 12:42
Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

U posljednje tri godine, a tijekom ove zadnje sve učestalije, voda nam iz špina izlazi žuta, skroz mutna, nalik je na neku hrđu.
Uglavnom se to događa nakon građevinskih radova po okolnim ulicama, odnosno nakon što nam voda u slavine bude puštena nakon obustava isporuke, o kojima, neka se i to čuje uglavnom nemamo saznanja. Nakon toga ponekad i po dan, pa i dva prođu dok sve ne iščistimo.

I ne možemo normalno piti vodu, a ni okupati se dok ne ode sva ta šporkica koja se prilikom ponovnog puštanja vode povuče u kuću – ističe to Filip Jankovič s Rimskog puta u Trogiru, gdje ima obiteljsku kuću, koji se za pomoć oko ovog problema obratio našoj redakciji.

image
Ulica Rimski put kojom ide vodovod do obiteljske kuće Jankoviča
Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

Prema njegovim riječima, prije tri godine se vratio iz Njemačke, nadajući se zdravom životu u svojoj domovini, ali...

– Ovo što se nama događa s pitkom vodom po mome mišljenju nije normalno. Od kad sam se vratio stalno su u tijeku neki radovi i neki problemi s vodovodnom mrežom – tvrdi 33-godišnji Filip i dodaje:

– U splitskom "Vodovodu i kanalizaciji", koji je zadužen i za vodoopskrbu potrošača na trogirskom području, svaki put mi kažu da su o radovima obavijestili posredstvom radijskog programa. Pa ne mogu ja 24 sata slušati radio, kao da nemam drugoga posla!

Prijavio sam se zbog toga na njihov internetski "newsletter" kako bih moga pravovremeno primati obavijesti o mogućim radovima i drugim informacijama, međutim to je funkcioniralo oko pola godine i nakon toga opet jedno veliko – ništa. Prijavio sam se ponovno, i to preko svojeg novog broja mobitela, ali opet ništa.

Svoje tvrdnje Jankovič je prisnažio fotografijom vode u svojoj kadi na kojoj se vidi kako izgleda njihovo kupatilo nakon ponovnog otvaranja špine.

image
Privatni Album

– Žuta je, da žuća ne može biti – naglašava naš sugovornik, pa pokazuje i plastične boce koje je napunio vodom, ali ne iz "prve ture" nego nešto poslije nakon ponovnog uspostavljanja opskrbe, jer se, kako kaže, nije odmah sjetio dok je imao pune ruke posla s pročišćavanjem svih etaža.

 

– Svaki put nakon puštanja vode moramo na svim katovima kuće pročišćavati bojlere, vodokotliće, špine… A koliko nam je samo uređaja zbog svega ovoga stradalo i zbog toga je trebalo kupiti nove. Gledam u ovu vodu, pretpostavljam da je to hrđa, ali nisam kemičar pa da znam što je u njoj. Zato tijekom tih dana kupujemo vodu za piće, jer ne možemo sa sigurnošću znati što je unutra – okreće Filip boce s vodom te dodaje kako svaki put nakon puštanja vode iz slavina treba sve i dezinficirati.

image
Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

– Možete misliti na što sanitarije u banju tada nalikuju. To nam je svaki put i veliki posao i trošak. Ali, ni taj trošak ne bi nam pričinjavao toliki problem, više je ovo po mom mišljenju stvar principa jer se ovo ne bi smjelo ovako često događati korisnicima, odnosno potrošačima "Vodovoda" – tvrdi Jankovič.

Trogiranin dodaje kako mu je jasno da komunalne cijevi mogu puknuti, i da je to nepredviđena okolnost.

– S druge strane, radovi, odnosno obustave vode, mogle bi se bolje najavljivati stanovnicima – navodi Filip, dodajući kako se obraćao nekoliko puta telefonski te pisao e-mail na adresu spomenute komunalne tvrtke.

– Evo, prvi put danas, vidjeli ste vozilo kada ste dolazili, da su na naš poziv došli pročistiti cijevi. Moje je strpljenje došlo kraju i zato sam vas pozvao, želio bih da sustav malo bolje funkcionira što se ovoga tiče, da nam svima skupa ovakvih i sličnih problema bude što manje – poručuje Jankovič.

#TROGIR#ZAMUĆENA VODA

Izdvojeno

08. srpanj 2020 02:48