Šareni svijet SENCOR kuhinjskih uređaja odražava moderne trendove i sinonim je za inspiraciju, kreativnost i osobnost
Sve je krenulo iz Japana. Japan je poznat po istraživanjima i razvoju, otkrivanju novih tehnologija i proizvoda. Kad se SENCOR 1969. pojavio na tako zahtjevnom tržištu, bilo je važno da svi pristupe poslu svim srcem. Strast i jasna vizija, uz tradicionalnu japansku disciplinu, radišnost i perfekcionizam, rezultirali su proizvodima usporedivima s većinom prestižnih svjetskih brendova. U sljedećim desetljećima proizvodi SENCOR-a proširili su se u sve dijelove svijeta, a brend je stasao u međunarodnog tržišnog igrača.
Demokratiziranje tehnologija
Poslovna politika SENCOR-a usmjerena je na moderne trendove i napredne tehnologije. Koriste ih i demokratiziraju, a cilj je svakom domaćinstvu omogućiti korištenje naprednih proizvoda koje SENCOR uz pristupačne cijene uvodi u svakodnevni život.
SENCOR-ova ponuda neprestano se razvija, uvode se najnovija tehnološka postignuća, pa čak i cijele nove kategorije proizvoda, primjerice električni skuteri. Kao i kod svih drugih linija tržišni trend pretočen je u kvalitetne, lijepo dizajnirane i pristupačne proizvode.
Život je šaren. Takvi mogu biti i vaši uređaji
Tehnologija nije jedina pokretačka snaga SENCOR-ova uspjeha. Jednako je važan i dizajn. Stoga su se odlučili riješiti depresivnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova te postati pioniri trendova kad je riječ o šarenilu boja kućanskih aparata.
Uz ponudu uređaja u metalik, pastelnim i tradicionalnim bojama, svaka se kuhinja sad može prilagoditi željenom stilu. Šareni svijet SENCOR kuhinjskih uređaja odražava moderne trendove i sinonim je za inspiraciju, kreativnost i osobnost. Upravo se tako, zahvaljujući funkcionalnosti, jednostavnosti korištenja i pouzdanom radu, razvija odnos pojedinaca prema električnim uređajima.
Širok spektar proizvoda koji olakšavaju život
SENCOR prodaje proizvode u više od 55 zemalja diljem svijeta. U ponuda je više od tisuću artikala iz različitih kategorija: potrošačka elektronika, tableti i telefoni, uredska oprema, autoelektronika, kuhinjski i kućanski uređaji, zdravlje i ljepota. A stalno se razvijaju i novi proizvodi u skladu s promjenama u potrebama potrošača.
Član obitelji FAST brendova
SENCOR od 2003. pripada Fastu, uglednom trgovačkom društvu iz srednjoistočne Europe, čiji su vlasnici PPF Group, EC Investments i Rockaway Capital. Fast objedinjuje 15 brendova potrošačke elektronike i uradi sam proizvoda, među kojima su Philco, Fieldmann, Lamart, Yenkee, Catler i drugi.
Philco je jedan od vodećih proizvođača proizvoda za pranje, sušenje, hlađenje i kuhanje. Fieldmann je popularni brend hobističkog i profesionalnog alata za uređenje domova i vrtova. Lamart nudi širok spektar modernih kuhinjskih pomagala i kuhinjskog posuđa, dok je Catler brend vrhunskih kuhinjskih uređaja. Yenkee nudi opremu za računala, tablete i mobilne telefone.
SENCOR je nastao u Japanu, Philco u SAD-u, a ostali brendovi dolaze iz različitih dijelova svijeta. No, svi Fastovi brendovi dijele zajedničke vrijednosti. Vrhunska kvaliteta, dojmljiv dizajn, širok portfelj proizvoda i pristupačne cijene za sve kupce iz cijelog svijeta.