StoryEditorOCM
BiznisSAJAM U LONDONU

Hrvatska s novom strategijom "osvaja" britansko turističko tržište

Piše PSD.
5. studenog 2012. - 20:53
Strategija hrvatskog turizma na britanskom tržištu više nisu velike brojke i niske cijene nego turizam posebnih interesa, povećanje avio letova prema Hrvatskoj i broja odredišta koja će posjećivati britanski turisti te širenje sezone, kazao je ministar turizma Veljko Ostojić na današnjoj hrvatskoj konferenciji za medije na jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi WTM u Londonu.

Na konferenciji, koja je okupila više od 50 britanskih i drugih stranih novinara, objavljeno je i da je Hrvatska prema mišljenju britanskih turističkih profesionalaca najbolja nadolazeća destinacija za kratka putovanja iz Britanije, za što je ministru Ostojiću uručena i nagrada "Travel Agent Choice Awards 2012" koju dodjeljuje britanski izdavač BMI Publishing Ltd.

Najavljujući novosti u...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 00:08