StoryEditorOCM
BiznisTurizam 21. stoljeća

Bićerin je još uvijek važniji od znanja stranih jezika: ovakve ocjene i recenzije su noćna mora svakog iznajmljivača

7. travnja 2018. - 21:28

Noćna mora svakog iznajmljivača je negativna recenzija. Zamislite, Janez opiše vaše gljivice među pločicama u zahodu, doda da ste mu podvalili neudoban žuti madrac, javno obznani da fotografijom na zidu prekrivate tragove vlage. Što će selo reći? Pa i vi nekad otvorite susjedov Airbnb profil kako biste vidjeli što su oni bučni Poljaci o njemu pisali i koliko mu je popunjen kalendar.

Izgleda da su prije online bookiranja gosti bili zadovoljniji. Nitko nije naokolo žugao da ne može naći daljinski od klime, nego bi se javili kat ispod, domaćinu, a prije nego bi im ovaj kazao da je u škafetinu ispod televizije popili bi i kakav domaći prošek.

Činjenica da su gosti dobili važnost, moć da komentiraju i iznesu svoje mišljenje o usluzi ili iskustvu, dovela je do toga da se ne t...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 17:58