StoryEditor
SplitINMA nagrade

‘Slobodna‘ za svoj projekt ‘Guštajte na fešti iz tinela‘ nominirana za medijski Oscar

Piše Vlado Ozretić
12. ožujka 2021. - 16:00

INMA Global Media Awards medijski je pandan filmskom Oscaru, i biti nominiran za jednu od nagrada INMA nije samo velika čast, nego je i potvrda kvalitete projekta. Od ideje preko realizacije, pa sve do konačnog učinka – sve je obuhvaćeno.

Slobodna Dalmacija ove je godine za svoj projekt "Guštajte na fešti iz tinela" nominirana u kategoriji projekta/rada za dobrobit zajednice. To je fešta svetog Duje, itekako poznata svim Splićankama i Splićanima, a tako draga i svima ostalima. Jer tada, 7. svibnja, cijeli Split odjednom eksplodira i probudi se iz zimskog prijesezonskog sna. Svi su na ulicama, a grad počinje navlačiti svoje ljetne boje i odore.

No, pandemija koronavirusa sve nas je pozatvarala u domove, javna okupljanja su de facto postala nepostojeća, a Split je oduvijek živio za feštu svetog Dujma. Slobodnoj Dalmaciji stoga je pošlo za rukom spojiti nespojivo – sav onaj šušur s Rive, sve one zvukove klepetuša, sav onaj ugođaj užežin tombule premjestiti u dnevne boravke, tinele, svih onih koji su željni tradicije.

Jer, svima nam je prvo – zdravlje. Kako naše, tako i zdravlje bližnjih. A u kampanji "Guštajte na fešti iz tinela" mislilo se ne samo na tjelesno zdravlje (poštujući fizičku distancu i pozivajući na pridržavanje mjera) nego i na ono psihičko, dajući ljudima osjećaj kako se neke stvari ipak ne mijenjaju, svemu lošem u inat. Tako je ostao osjećaj nade, možda i jači nego prije, da ćemo se u sljedećim vremenima opet svi skupa naći na Rivi, s obitelji i s prijateljima, malo proćakulati i guštati u novim feštama svetog Duje.

Kampanja je prvo pokazala da Split, unatoč pandemiji, itekako živi. A kako bi se javnosti što vjernije približio ugođaj koji tradicionalno živi svakog 7. svibnja, online joj je ponuđeno sve što se inače moglo vidjeti i doživjeti na Rivi. Od filma "Split i Sveti Duje", prenošenja svete mise održane u katedrali svetog Duje na portalu Slobodne Dalmacije, interaktivnog kviza koji je angažirao ljude, potaknuo ih da preispitaju svoje znanje o splitskom svecu i njegovoj fešti, do angažmana onih najmlađih – velike izložbe dječjih radova "Moj sveti Duje".

Sve to moglo se pronaći dodirom prsta ili klikom miša. I, što je najvažnije, iz sigurnosti svojeg doma. Da bi nam svima danas bilo dobro, da bismo sutra opet mogli guštati na Rivi.

Također, Hanza Media je nominirana za nagradu i u kategoriji "podizanje svjesnosti brenda" za projekt "Zagreb, grad koji treba našu ljubav", koji je jednostavno, izvrsnim fotografijama Cropixa, bolje od svih svezaka punih priča ispričala priču o gradu koji nije slomio ni razoran potres. Fotografije fotoreportera govorile su milijun riječi, a nitko tko je pogledao izložbu nije mogao ostati imun na emocije koje je ona u njima pobudila.

item - id = 1083538
related id = 0 -> 1132784
related id = 1 -> 1132774
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. listopad 2021 01:10