StoryEditor
SplitOD SUTRA

Građanima opet na raspolaganju besplatno savjetovanje ‘Splitskog potrošača‘, ali samo do kraja prosinca. Evo kako i kada se možete informirati

Piše PSD
30. studenog 2020. - 11:15
Jakov Prkić/Cropix

Udruga za zaštitu prava potrošača "Splitski potrošač – Split" od 1. prosinca počinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru jednomjesečnog projekta kojeg financira Grad Split.

Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

- Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17 do 19 sati, kao i putem adrese elektronske pošte Udruge: splitski.potrosac@gmail.com

Potrošačke savjete svi građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, utorkom i četvrtkom od 17 do 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske) - navodi Vlado Biljarski, predsjednik Udruge.

Zbog trenutne epidemiološke situacije građane ovim putem molimo da se prethodno najave i dogovore termin putem navedenog telefona (radnim danom od 17 do 19 sati) da bi se izbjegle nepotrebne gužve i čekanja.

Raspored savjetovanja prema potrošačkim područjima:

Opća prava potrošača: od ponedjeljka do petka od 17 do 19 sati putem telefona 095/700-1969

Financijske usluge i pravna pitanja: utorkom od 17 do 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14

Usluge elektroničkih komunikacija: četvrtkom od 17 do 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14

Energija, komunalne usluge i pričuva: svakim radnim danom, isključivo putem pošte ili e-pošte.

Projekt završava 31. prosinca ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

20. veljača 2021 23:04