StoryEditor
SplitREAKCIJA

Banka Kovanica: Žao nam je što je gospodin imao neugodnosti nakon što smu ugasili račun, ali bio je na vrijeme obaviješten

17. siječnja 2021. - 17:59
IlustracijaSHUTTERSTOCK

Ivan Mužić, član Uprave banke Kovanica poslao nam je u nedjelju izjavu kojom reagira na priču našeg sugrađanina objavljenu u tekstu na našem portalu "Banka ‘namučila‘ Splićanina: Iz čista mira su mi ugasili račun. Danima sam tražio objašnjenje zašto su to napravili, a njihov odgovor me iznenadio".

- Nastavno na vaš upit i objavljeni članak u medijima dana 16. siječnja u 17.19h, ovime prije svega iskazujemo žaljenje zbog poteškoća za koje klijent tvrdi da su mu nastale ali istovremeno želimo istaknuti da je bio pravovremeno obaviješten o obvezi dostave dodatne dokumentacije Banci te tek nakon što nije postupio po našem upitu, istome je uz otkazni rok od dva (2) mjeseca poslana pisana obavijest preporučenom pošiljkom o zatvaranju računa, u skladu sa važećim propisima – stoji u izjavu Ivana Mužić, člana Uprave banke Kovanica.

Priču Splićanina o ugašenom računu koji tvrdi da nikakvu poštu od banke nije dobio i njegovim riječima da je više puta lani osobno bio u poslovnici banke, da banka ima njegov broj telefona, mail... i da ga nitko nije upozorio da treba potpisati izjave o političkoj izloženosti i povezanosti sa SAD-om, bili smo prije objave teksta poslali i banci i u dva navrata smo tražili da kažu na koji način zatvaraju račune građana i tvrtki.

Cijelu priču pročitajte OVDJE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

02. ožujak 2021 17:49