StoryEditorOCM
Promo arhivADRIATIC GASTRO SHOW

Logistika za sezonu je spremna, ugostitelji mirno dočekuju turiste

Piše Merien Ilić
JAKOV PRKIĆ/HANZA MEDIA
10. veljače 2018. - 09:36

Da itekako imamo brojnih noviteta koje možemo ponuditi u turizmu potvrđuje velik broj izlagača na "Adriatic Gastro Showu", sajmu gastronomije i turizma u Spaladium Areni gdje se okupilo čak 700 tvrtki iz 17 zemalja na više od 200 izložbenih prostora.
Između ostalih, sjajnu ponudu zainteresiranoj javnosti, prvenstveno hotelskim kućama, restoranima, konobama te domaćinstvima predstavila je firma "Matram", ekskluzivni zastupnik i distributer poznatih europskih brendova "Papstar", "Leifheit" i "Soehnle".
- Njemački brend "Papstar" radi visoko kvalitetne proizvode za jednokratnu upotrebu od papira, plastike i aluminija. Ekološki je to osviještena tvrtka koja je uvela vlastitu marku "Pure", u kojoj je uspjela spojiti proizvode obnovljivih sirovinskih izvora kao što su kukuruz, drvo i šećerna trska.
Danas je cijena pranja materijala koji se koristi u ugostiteljstvu jako visoka, a provlači se i problem radne snage, pa se ugostitelji sve više okreću proizvodima koji neće stvarati smeće nego se vraćaju prirodi - kaže nam Ivan Madunić, direktor "Matrama", obiteljske firme sa sjedištem u Splitu koja broji 26 zaposlenih.
Pokazuje nam bogat asortiman - salvete, stolnjake, papirnate tanjure od šećerne trske, čaše od kukuruznih vlakana koje se kasnije koriste kao gnojivo, razgradivi pribor za jelo i niz simpatično dizajniranih predmeta za jelo od prirodnih vlakana. Kod njihove proizvodnje čak se ni ljepilo ne koristi nego se proizvodi prešaju.
Doznajemo da "Papstar" i dalje intenzivno razvija ekološku tehnologiju, pa se mogu očekivati nova ekološka rješenja, što je zapravo i budućnost turističkog resora koji sve više traži "kontakt s prirodom".
Novu generaciju profesionalne opreme za ugostiteljstvo (rashladna, praonička i kuhinjska oprema) posjetitelji su mogli vidjeti na štandu "Komisa". Firma je to iz Kaštel Sućurca koja se već 28 godina bavi inženjeringom, proizvodnjom, prodajom, ugradnjom i održavanjem profesionalne opreme za ugostiteljstvo i druge uslužne djelatnosti.
Ekološka komponenta je i njima prioritet, pa se pazi na izbor ekoloških materijala i najnovije procesne tehnologije ugrađene u svaki aparat, a svoju eko-filozofiju zaključuju zbrinjavanjem ekološkog otpada nastalog korištenjem njihove opreme.
Jedan od najslađih štandova na sajmu svakako je bio onaj tvrtke "Konding", poznate po pružanju usluga u proizvodnji sladoleda i slastica, te kolača.
- Ponudili smo ključna rješenja budućim klijentima po principu "ključ u ruke" za sladoled i belgijske praline. Znači nudimo im sve - od aparature, konzaltinga, sirovina, receptura, treninga za proizvodnju i prodaju. Sudeći po aktualnim trendovima, a i odazivu ljudi na sajmu, za područje slastičarstva osjeća se povećan interes na čitavom obalnom potezu, naročito na području južne i srednje Dalmacije. Gosti traže premium robu, a im s ponosom nudimo odličan talijanski sladoled te premium belgijsku čokoladu - kažu iz "Kondinga".
Za kraj, izdvojit ćemo i "Prima namještaj", najvećeg hrvatskog proizvođača namještaja koji zapošljava više od 1500 ljudi. Njihova ponuda odlično se uklopila u sajamski koncert okrenut vrhunskim proizvodima u turizmu.
I kod "Prime" se pazi na odabir najkvalitetnijih, domaćih sirovina za izradu funkcionalnog i estetski privlačnog namještaja za uređenje domova i za cjelokupno opremanje apartmana, kuća za odmor i vikendica. Ako niste znali, modernim interijerima ove godine dominirat će kombinacije hladnih metalnih profila, toplog hrvatskog hrasta i atraktivnih tkanina pastelnih boja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 04:24