StoryEditorOCM
Promo arhivBROJNI IZLAGAČI ZADOVOLJNI

'Posjećenost je super, brendovi i uređaji vrijede vremena i novca'

Piše Nina Glučina
DUJE KLARIĆ/HANZA MEDIA
9. veljače 2018. - 09:30

Ni drugi dan 4. "Adriatic Gastro Showa" u Spaladium Areni nije razočarao.
Dapače, prema dojmovima izlagača moglo se zaključiti da je prošao čak i bolje od prvog, jer je privukao još veći broj zainteresiranih posjetitelja. Program je počeo ŠKMER-ovim master classom za chefove i F&B managere u manjoj dvorani u kojoj je talijanski chef Peride Giovelli predstavio kako optimizirati poslovanje i kuhati bez "bacanja" ijednog dijela namirnica.
- Danas predstavljamo naše udruženje Šefova kuhara mediteranskih i europskih regija (ŠKMER). Danas se pripremalo nekoliko jela na bazi mrkve. Fritelle od mrkve, slanutka i luka s majonezom pripremljenom bez jaja, gusta juha od mrkve s kiselim vrhnjem i oštrijim začinima, te za desert kolač od mrkve s bijelom čokoladom - rekao je Željko Neven Bremec, predsjednik ŠKMER-a, koji je zajedno s Nikšom Ivičevićem, majstorom kuharom prvog reda, te mladim kuharima Krunom Kovačićem, Lukom Radićem i Dragutinom Mandićem talijanskom chefu asistirao u pripremi jela na bazi od mrkve.
U prijepodnevnim satima predstavljene su i mogućnosti te prednosti korištenja MULTI slim konvekcijske pećnice, a poslijepodne je bilo rezervirano za prezentaciju modernih jela i novosti u jelovnicima koje su pripremile mlade kuharske snage.
Sitni inventar od stakla i porculana, namještaj i posebno projektirane kuhinje, aparate te ostalu opremu predstavili su na svome štandu predstavnici tvrtke "Ital opremanje".
- Sjedište nam je u Zagrebu, a naša splitska poslovnica uspješno djeluje već tri godine. Turizam nam se širi, a gosti stalno zahtijevaju još bolju ponudu, u čemu "Ital opremanje" prednjači jer zastupamo vrhunske brendove čiji su proizvodi namijenjeni hotelima s pet kategorizacijskih zvjezdica te onima koji su i više kategorije - rekla je Vesela Šamija iz "Ital opremanja", vrlo zadovoljna prvim i drugim danom "Adriatic Gastro Showa".
- Posjećenost je super. Posjetili su nas naši stalni kupci, a očekujemo da ćemo upoznati i puno novih - optimistično će naša sugovornica.
Posjetitelji su pokazali da su otvoreni za nove stvari i proizvode, ali i da vole provjerene brendove i uređaje koji su već dokazali da vrijede svake kune. Sinonim za kvalitetne uređaje svakako su oni iz tvrtke "Končar", koja se predstavila s tvrtkom "Fusio".
- "Končar" se na ovom sajmu predstavlja s dvije nove linije uređaja za termičku obradu koje su posebne zbog svog europskog dizajna i snage, dok se "Fusio" iz Poreča predstavio svojim inoks stolovima i kuhinjama u inoks varijanti kojima opremamo brojne hotele, restorane i caffe barove. Naša očekivanja od izlaganja na sajmu su velika. Nadamo se novim kupcima i idejama - rekao je Žarko Šajina iz odjela prodaje tvrtke "Fusio".
U obilasku ove specijalizirane manifestacije koja je objedinila cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga, nešto niže naišli smo na klaster "Adria hotel Servis" koji objedinjuje 19 specijaliziranih tvrtki s višegodišnjim iskustvom u kreiranju, razvoju, proizvodnji i prodaji. Od ukupno 19 tvrtki njih 12 se predstavilo u Spaladium Areni.
Jedna od njih bila je i "Haby", među vodećima u jugoistočnoj Europi u prodaji i najmu inovativne opreme za vanjsko i unutarnje opremanje i uređenje terasa hotela, restorana, barova te vila.
Za obići sajam koji se proteže na čak 12 tisuća četvornih metara i koji na svakom koraku nudi sve što je potrebno za baviti se turizmom, potrebno je i nekoliko sati. Posjetitelji su se radi okrjepe u velikom broju zaustavljali na štandu "Dalmacijavina", gdje su u sklopu happy cocktail houra mogli degustirati alkoholne koktele pripremljeni s "Pipi" narančadom i limunadom.
- Naš koktel majstor pripremio je ukusne koktele koji su za sve bili besplatni. Neki su se prolaznici na našem štandu zadržali čak i duže te popili dva-tri - doznali smo od djevojaka iza štanda.
Ništa manje nije bio posjećen ni prostor tvrtke "Higis", na kojem je bio poduži red za besplatno kušanje njihovih ukusnih sladoleda i slastica.
- Bavimo se distribucijom sirovina za proizvodnju sladoleda, kolača, čokolada i slastica te popratne opreme za proizvodnju svega navedenog. Na tržištu djelujemo od 1998. i zastupamo dva renomirana talijanska proizvođača sirovina i proizvodnju slastica - upoznao nas je detaljnije Ante Malbaša, voditelj "Higisa" za Dalmaciju.


SVIJET HIGIJENE
'Alca' ima sve za čistoću
- Prezentiramo proizvode iz "svijeta" higijene za održavanje hotela, restorana, kafića, papirnu konfekciju, kemiju za održavanje čistoće i uređaje za održavanje čistoće velikih prostora. Inače, "Alca" je podijeljena u dva sektora: papirnati proizvodi i svijet higijene, a drugi je prehrambeni dio - kazao je komercijalist Toni Kušeta i dodao da tvrtka od početka sudjeluje na Festivalu gastronomije i turizma koji je svake godine sve bolji.


RJEŠENJE IZ RUKAVA
'Metro' je jamstvo slasnog zalogaja
- Tradicionalni smo izlagači na "Adriatic Gastro Showu". Ove godine smo prisutni na dva štanda - središnji na kojem smo predstavili profesionalna rješenja kao što su burgeri, riba i začinsko bilje, te drugi na kojem su bila rješenja za pizzerije, spaghetterije i restorane - kažu iz korporativnih komunikacija "Metro Cash & Carry Hrvatske", koji sljedećih dana showa očekuju još veći broj posjetitelja za koje se nadaju da će impresionirati svojom ponudom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 19:59