StoryEditorOCM
Hrvatskaovo je hrvatska

Evo koliko smo zaostali: roditelji i učitelji još uvijek smatraju kako su matematika i fizika više za dječake, za djevojčice baš i ne...

12. lipnja 2019. - 10:44
Prirodoslovni predmeti preduvjet su napretka

Dok u ranom razdoblju školovanja još pokazuju zanimanje za prirodoslovno-matematičko i znanstveno (STEM) područje, u razdoblju od četvrtog do osmog razreda osnovne škole taj interes među hrvatskim učenicima postepeno opada.

Pad je najizraženiji nakon šestog razreda, podjednako među djevojčicama i dječacima, premda dječaci općenito pokazuju veću sklonost STEM području i toj skupini predmeta. Uopće, u našem osnovnoškolskom sustavu još su živi stereotipi da su matematika, fizika, kemija i ostali STEM predmeti, kao i zanimanja vezana za to područje, primjereniji dječacima. To osobito misle izrazito školski uspješni dječaci i slabije uspješne djevojčice, ali isto tako i većina roditelja te, što je porazno, velik dio učitelja.

STEM područje za razvoj hrvatskog...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 07:44