StoryEditorOCM
ModaViralni hit

Punije žene i dlakavi pazusi – nova reklama slavnog modnog brenda izazvala brojne reakcije

Piše M.M.
29. rujna 2016. - 16:00
download-horz

Švedski brand H&M izazvao je lavinu komentara na internetu novom modnom kampanjom kojom promovira svoju kolekciju odjeće za jesen i zimu. Izabravši nekonvencionalne metode promocije, na YouTubeu ima trenutno preko 2 milijuna pogleda, a očekuje ih se još i više.

Kampanja kreirana pod redateljskom palicom Gustava Johnstona preispituje što znači biti dama u suvremenom društvu. Prema Googleovom rječniku, 'biti dama'  predstavlja 'primjereno ili tipično ponašanje dobro odgojene i pristojne žene ili djevojke', no u Johnstonovom videu 'dama' predstavlja mnogo više.

U video vidimo desetak poprilično različitih žena koje se ponašaju i izgledaju drugačije nego što smo dosad naviknuli gledati u promotivnim videima – od mišićavih, preko dlakavih i žena u zrelim godinama do onih punašnij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 14:04