StoryEditorOCM
HranaTRIPADVISOR KRITIKE

'Svađali su se, bili su bahati, osjećali smo se kao idioti. Prava zamka za turiste': stručnjakinja za marketing objasnila nam je kako negativni komentari utječu na poslovanje

5. srpnja 2018. - 10:01

Jedan splitski restoran u centru grada ima uvjerljivo najgore ocjene turista na popularnom servisu Tripadvisor. Lako je moguće da je po ocjenama na tom servisu to čak i najgori dalmatinski restoran. Teško je i čitati što gosti pišu i kakvu su sramotu doživjeli u tom objektu. Naime, čak 127 ocjena i kritika restorana je ocijenjeno jednom zvjezdicom, dakle - grozno, zatim 40 ocjena je - loše, 21 ocjena je - prosječno, vrlo dobro 33 i samo 15 ocjena je - odlično, dakle pet zvjezdica.

No, tješi da većina restorana u Dubrovniku, Splitu, Šibeniku i Zadru ima jako dobro ocjene, turisti hvale i osoblje i hranu.
Čitajući razne komentare vidi se da uvijek ima grintavih gostiju koji traže dlaku u jajetu, međutim kada se radi o ovom splitskom restoranu, onda su gosti skoro pa...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2024 02:27