StoryEditor
Auto motoPEUGEOT

Redizajnirane 3008-ica i 5008-ica stigle na hrvatsko tržište

21. siječnja 2021. - 06:29
Peugeot

Obnovljene verzije Peugeota 3008 i modela 5008 stigle su na hrvatsko tržište, s tim što manji crossover s turbobenzincem od 130 KS i paketom opreme Active košta 187.275 kuna, dok veći brat, 5008-ica, ima cijenu od 207.344 kune za inačicu s benzincem PureTech od 130 KS, sustavom Stop/Start i osnovnim paketom Active. Oba modela nude se u pet razina opreme: Active, Active Business, Allure, Road Trip i GT. Peugeot 3008 Hybrid 225 FWD Allure e-EAT8 starta s cijenom od 321.159 kuna.

Kako i priliči redizajnu 3008-ice, promijenjeno je nekoliko važnih elemenata. Rafinirana 3008-ica može se pohvaliti novim izgledom prednjeg dijela, koji sada pokazuje jasnu povezanost s manjim modelima 208 i 2008. Prepoznatljiva LED dnevna svjetla, svojevrsna "kljova", sada karakteriziraju i 3008-icu. Na modelima GT i GT Pack postoje potpuno LED svjetla koja pridonose još dinamičnijem dizajnu, ali i boljoj vidljivosti do brzine od 90 km/h zahvaljujući funkciji svjetla u zavojima.

Osvježena 3008-ica donosi i dvije nove sigurnosne značajke. Prvi je sustav Night Vision, koji olakšava uočavanje pješaka i životinja tijekom noćne vožnje ili vožnje pri smanjenoj vidljivosti. Druga je značajka prilagodljivi tempomat, koji sada ima funkciju Stop&Go, kao i pomoć pri pozicioniranju u traku, što omogućuje još višu razinu autonomne vožnje. Dolazi u sklopu paketa Drive Assist Plus.

Novost je da model 3008 sada ima dvije plug-in hibridne opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi s pogonom na sve kotače i ima mogućnost prelaska do 59 km samo na električni pogon. Riječ je o modelu koji kombinira snagu benzinskog motora PureTech snage 200 KS i dva elektromotora. Jedan, od 110 KS, nalazi se sprijeda i povezan je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, dok je drugi, od 112 KS, smješten na stražnjoj osovini.

image
Peugeot

Hybrid 225 e-EAT8 model je samo s pogonom na prednje kotače, te može na struju prijeći i do 56 km. Ovaj model od 225 KS samo je s prednjim pogonom i kombinira 180 KS iz PureTech benzina i 110 KS iz elektromotora spojenog na e-EAT8 mjenjač. Elektromotori se napajaju iz litij-ionske baterije od 13,2 kWh, koja se može puniti pomoću jednofaznog punjača od 3,7 kW ili snažnijeg 7,4 kW napajanog iz WallBoxa.

Osim hibrida, kupci još uvijek mogu odabrati klasične benzinske i dizelske motore. Slabiji benzinac je 3-cilindarski 1,2-litreni agregat od 130 KS, dok je snažniji 1,6-litreni od 180 KS. S ručnim mjenjačem može se odabrati samo početni benzin, dok ostali imaju samo 8-stupanjski automatski. Dizelska opcija je 1,5-litreni 4-cilindarski agregat sa 130 KS.

Nova 5008-ica dostupna je s motorima s unutarnjim izgaranjem, a emisije CO2 kreću se od 132 g/km naviše. Ovi pogonski sklopovi udovoljavaju normama Euro6 i homologirani su prema WLTP protokolu (Worldwide harmonised Light vehicles Text Procedures). Kod benzinskih motora tu su 3-cilindarski 1,2-litreni PureTech 130 S&S s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, te PureTech 130 S&S EAT8 s automatskim mjenjačem. Tu je, naravno, i veći 4-cilindarski 1,6-litreni motor PureTech 180 EAT8. Što se tiče dizelskih motora, riječ je o 4-cilindarskim 1,5-litrenim BlueHDi 130 S&S EAT8 te BlueHDi 180 S&S EAT8. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

26. veljača 2021 23:16