StoryEditor
Ostalougledni časopis

Stjepko Rošin dobio srebrnu nagradu za vizualni identitet 40. obljetnice upisa Dioklecijanove palače i stare gradske jezgre na UNESCO-ovu listu

Piše R. Kragić
31. srpnja 2020. - 18:55
Jedna od nagrađenih XL etiketa Stjepka Rošina s uputama za pranje i čuvanje baštine  Privatni album

Vizualni identitet 40. obljetnice upisa Dioklecijanove palače i stare gradske jezgre na UNESCO-ovu listu, čiji je autor dizajner Stjepko Rošin, a naručitelj Grad Split, dobio je srebrnu nagradu "Graphis Silver Award".

Nju dodjeljuje jedan od svjetski najuglednijih časopisa za grafički dizajn i oglašavanje, newyorški Graphis. Splitsko rješenje bit će uvršteno u Graphis Design Annual 2021.

- Obljetnica upisa Palače i stare jezgre u UNESCO-ov popis događa se u trenutku nekontrolirane upotrebe baštine u svrhu profita, zbog čega se gubi autentičnost i raznoliki sastav stanovništva. Koncept vizualnog identiteta naglašava važnost neprocjenjive baštine, kao i brigu o njoj, jer bez nje Splita ne bi ni bilo.

Najveća vrijednost Dioklecijanove palače je kontinuitet života unutar zidina. A odjeća koja se suši na tzv. tiramolima prepoznatljiv je znak življenja unutar Palače. S građanima se zato komunicira putem platnene etikete s uputama za održavanje. Broj 40 na rimskom se piše XL, što je EU oznaka za veličinu odjeće - objašnjava autor, koji je dodao i simbole za pranje, izbjeljivanje, sušenje i ljubav prema baštini.

Iz Hrvatske je srebro u kategoriji “Plakat” dobio “Studio international” Borisa Ljubičića, a srebro u kategoriji "Branding" agencija “Sensus Design Factory” Nedjeljka i Kristine Špoljar.

Izdvojeno

31. srpanj 2020 18:58