Dalmacija Split

gosti varalice

Kako je dvoje splitskih iznajmljivača otkrilo da ih gosti pokušavaju prevariti i ucjenom izvući novac od njih: podmukli plan do kraja je razotkrio jedan status na Facebooku...

gosti varalice

Još malo pa bi Hrvati mogli izdati i knjigu "Prijevare - kako ljetovati kod privatnih iznajmljivača za što manje novaca".

Najnovija priča stiže iz Splita gdje su dva iznajmljivača sasvim slučajno shvatila kako su ih gosti pokušali ucijeniti i izvući novac za vrijeme boravka u njihovim apartmanima.

Priča ide ovako: dvije grupe turista stižu u dva apartmana u Splitu. Od prvog dana boravka stalno su stizale poruke iznajmljivačima da nešto ne valja u apartmanima, a najviše su se i jedni i drugi gosti žalili na vlagu u oba apartmana (apartmani su međusobno udaljeni nekoliko kilometara).

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Goste sam čekala duboko u noć, tražila ih i na sasvim drugom kraju grada... Ovaj puta rekla sam ne, ovo činim zbog sebe!

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Što napraviti kad se gosti koji su rezervirali apartman ne pojave? Evo kako izbjeći da ostanete 'kratkih rukava'

Dnevnik splitske iznajmljivačice: I ove godine prednost sam dala Airbnb-u, a kalendar na Bookingu 'zatvorila'. Evo zašto

Vlaga u kupatilu, vlaga u kuhinji, vlaga u konstrukciji, vlaga ovdje, vlaga ondje. Stalno su se slale poruke, iznajmljivači su već drugoga dana bili izluđeni.

Dnevnik splitske iznajmljivačice: I ove će sezone mnogi shvatiti da iznajmljivanje ipak nije za njih, evo i zašto

Dnevnik splitske iznajmljivačice: U rezervaciji piše četiri gosta, u kategorizaciji također četiri, a ispred kuće sjedi njih pet. I sada budi pametan - što uraditi?

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Kada krene sezona, imati broj ovakvog čovjeka ravno je zgoditku na lutriji. Njihovi brojevi se ne dijele tako lako...​

Onda su se počeli tražiti i novci natrag, spominjalo se kako im je lani iznajmljivač u Dubrovniku na kraju platio i boravak u hotelu jer ni tamo nisu mogli od vlage izdržati, spominjali su se roditelji koji su doktori i koji su tu negdje u Splitu te da i roditelji tvrde da je vlaga i svašta nešto u konstrukciji zgrade što izaziva alergije.

Gosti ne žele izići iz apartmana iako im je ponuđeno da će im se vratiti novac za noći koje nisu iskorištene te da pronađu negdje drugdje smještaj gdje im više odgovara, gosti nemaju nikakav dokaz da je problem u zgradama, a i dalje samo traže novac.

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Ovo je najvažnija stvar kod oglašavanja smještaja, ali treba imati na umu da postoje i 'crne liste' gostiju koji prevarom dolaze do povrata novca

Sad bi svi iznajmljivali, ali malo tko je sposoban uzeti digitron u ruke. Kako inače objasniti cijene od 30 eura po noćenju, pa znaju li ti ljudi što rade?

Sezona tek počela, apartmani s odličnim ocjenama, a apartmani navodno neupotrebljivi po riječima gostiju - noćna mora svakog iznajmljivača.

Dan odlaska gostiju bio je vjerojatno najsretniji dan ove godine u životu iznajmljivača.

I onda jedan status na Facebooku otkrije dva ista slučaja u istom gradu, u dva ista termina, gosti istog prezimena, žalba na istu stvar i tek razliku od 10 eura: jedni su tražili povratak 150 eura a drugi 160 eura.

Da je bio tek jedan slučaj, možda bi na kraju iznajmljivači i popustili iako nisu imali niti jedan razlog za to, ali dva ista slučaja samo su potvrda prevare koja je očito dogovorena i prije slijetanja u Hrvatsku.

Gosti, ili ih je bolje nazvati riječju prevaranti, novac dobiti neće, a iznajmljivači nastavljaju sezonu sa strahom što će sve još doživjeti do kraja.

Naslovnica Split