StoryEditorOCM
DalmacijaTURIZAM

Salona Palace: jedinstveni luxury resort s duhom Salone 

2. siječnja 2019. - 18:04

Hotel "Salona Palace" jedinstveni je "luxury resort" koji odiše antičkim duhom stare Salone, nekad najvećega grada rimske provincije Dalmacije, na čijem se području i nalazi.

- Zato je i naš čitav brend osmišljen da gostu nudi priču o Saloni, a isto tako da promoviramo cijeli taj arheološki park - veli nam Stipe Dolić, vlasnik "Salona Palacea", hotela koji uspješno privodi kraju svoju drugu radnu sezonu.

- Isto tako smatramo da je naša zadaća i oživjeti Salonu kroz rad ovog hotela, da upoznamo naše goste s njezinom poviješću, načinom života ljudi u to vrijeme, kao i svim njezinim specifičnostima – nastavlja Dolić, dodajući kako su u tom pravcu za svakog turista koji dođe u hotel pripremili detaljan opis i informacije kako bi se prije samog obilaska upoznali s mjestom gdje su došli.

Također, priču o Saloni mogu doživjeti i kroz brojne slike koje krase interijere, a koje govore o životu antičkoga grada u to vrijeme.

- U tom smislu surađujemo s akademskim slikarima i povjesničarima koji nas savjetuju što će se oslikati, koje zanimljivosti ispričati gostu, što mu preporučiti da vidi... Organiziramo i "Rimski izlet" koji počinje pričom o Saloni, te njezinim obilaskom. Izlet zaokružujemo večerom u našem restoranu "Tusculum" gdje nudimo posebnu gastronomsku priču koju je sastavio naš iskusni chef inspiriran antičkom kuhinjom, kao i našom dalmatinskom. U pripravi hrane koriste se najsvježiji sastojci lokalnog podrijetla koji su posebno naglašeni u svakom jelu – govore nadalje.

Restoran "Tusculum", a posebno promotivne akcije kao što je "Vikend novih okusa", rado posjećuju lokalni gosti koji imaju mogućnost prvi iskušati nova jela.

Novost u tom pravcu je uskoro i otvaranje Rimske taverne, koja će izgledom i jelima nuditi čitavu rimsku priču.

- Bili smo na sajmu turizma u Londonu gdje smo se odlično prezentirali, a za dogodine nam je cilj prvenstveno dovršiti brendiranje hotela, te raditi na otvaranju novih tržišta. U glavnoj sezoni za sada nam uglavnom dolaze Britanci, Francuzi, Nijemci i Skandinavci, a u predsezoni većinom gosti iz azijskih zemalja. Nažalost, zimi smo blokirani jer iz europskih destinacija aviokompanije nemaju izravnih letova za Split – požalio se Dolić.

- Koristimo sva moguća tržišta, ovisno o dobu godine, a ono što nam je veoma bitno jest da naši gosti požele ostati još više od prvotno planiranog. Kažu nam da smo hotel koji ne vara na booking fotografijama i da im je sve još ljepše kad stignu, što nas posebno veseli – raduje to Dolićev tim.

Ogromnu energiju ulažu, vele, i u profesionalni kadar koji je deficitaran na tržištu rada.

- Svi bijemo bitku s time da iznjedrimo najbolje ljude koji bi bili s nama u ekipi, jer hotel ne čine zidovi niti zlatne špine, hotel čine ljudi, to je nešto što gost odmah prepozna kad dođe.

U protekle dvije sezone koje su odradili uviđaju, kažu, kako gosti žele ostajati sve više dana u njihovu hotelu.

- Mi smo iznad prosjeka koji ima Split, naš smo prosjek podigli na čak četiri noćenja. Gosti su uvidjeli da nudimo jedan mir i odmor na visokoj razini, a ono na što smo ove godine dali naglasak bila je upravo hrana, dakle ta gastronomska ponuda. To se ulaganje pokazalo odličnim i to nam se dobrim vratilo, tako da u tom smjeru želimo još podizati standard – poručuje vlasnik "Salona Palacea", hotela koji gostima nudi 44 deluxe sobe i tri luksuzno uređena apartmana.

Idejno rješenje hotela izradio je inače prof. Neno Kezić i tim “Arhipolisa”. Građevina je u obliku križa, koncipirana tako da ima simboliku jer su u Saloni i korijeni kršćanstva, a projekt hotela je ove godine nominiran i za najvažniju europsku nagradu za suvremenu arhitekturu EU Mies Award, ističe Dolić.

Osim otvaranja Rimske taverne, rade i na daljnjem opremanju hotela i unaprjeđenju dodatne ponude.

- Gradimo još jedan bazen, a dodatno oplemenjujemo i sadržaje u wellnessu. Naša banketna sala može primiti i do 330 ljudi, tako da smo već prepoznati kod organizacije vjenčanja, a slijedeći nove trendove sve više upita imamo i za vjenčanja kada preporučujemo catering i obred u vrtu Tusculuma ili zelenom perivoju našeg hotela – govori Dolić, ističući kako se otvaraju i poslovnom sektoru što se tiče malih kongresa, poslovnih susreta, team buildinga....

- Naš hotel je kombinacija turističkog, svadbenog i poslovnog dijela, uz naglasak na priču o Saloni.
Da bi uspio, moraš stalno djelovati i osmišljavati nove proizvode, te ih plasirati na tržište. Možda neće svi uspjeti i zaživjeti, ali mora postojati ta energija koja će stvarati nove proizvode i mislim da je ovo jedan pametan pravac na kojem ćemo nastaviti rad i ubuduće – zaključio je Dolić.

Dentalni turizam

Razvijamo i segment zdravstvenog - dentalnog turizma u suradnji s Dentalnom poliklinikom "SI DENTAL" u Kaštel Starome. Nudimo gostima vrhunsku uslugu dentalne medicine, što je strancima veoma interesantno jer smo mi u Hrvatskoj dva do tri puta jeftiniji na tom polju nego što je to na europskome tržištu.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 18:22