Hrvatska radio televizija (HRT) u povodu podataka o gledanosti televizijskih programa u lipnju koje je objavila Agencija za elektroničke medije, ističe kako zbroj prosječnih dnevnih udjela u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije pokazuje kako je ukupna gledanost svih programa HRT-a ispred konkurentskih TV kuća na nacionalnoj razini.
Agencija za elektroničke medije objavila je, prema istraživanju agencije AGB Nielsen, podatke o gledanosti 10 najgledaniji kanala: četiri kanala Hrvatske radio televizije, dva Nove, tri RTL-ova, te muzičkog kanala CMC.
"Kada se zbroje prosječni dnevni udjeli u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije, dakle HRT-ovi HRT1, HRT2, HRT 3 i HRT 4 zatim Nova Tv i Doma TV te RTL, RTL 2 i RTL Kockica za mjesec lipanj zbroj je: HRT 27,91 p...
Agencija za elektroničke medije objavila je, prema istraživanju agencije AGB Nielsen, podatke o gledanosti 10 najgledaniji kanala: četiri kanala Hrvatske radio televizije, dva Nove, tri RTL-ova, te muzičkog kanala CMC.
"Kada se zbroje prosječni dnevni udjeli u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije, dakle HRT-ovi HRT1, HRT2, HRT 3 i HRT 4 zatim Nova Tv i Doma TV te RTL, RTL 2 i RTL Kockica za mjesec lipanj zbroj je: HRT 27,91 p...