StoryEditorOCM
Hrvatskatrolanje

Pogledajte na koji je način Dinamov promidžbeni tim pokušao utjecati na rezultate izbora na kojima su slavili HDZ i Kolinda Grabar Kitarović

Piše JL
5. kolovoza 2018. - 23:56

Internetsko “trolanje”, odnosno stavljanje negativnih komentara na stranice političkih protivnika i medija te korištenje “trolovskih stranica” u kojima se, preko naizgled neutralnih Facebook stranica ocrnjuje i ismijava protivničke kandidate i stranke... - sve je to bio sastavni dio usluga tima stručnjaka za digitalni marketing koje je HDZ bio angažirao tijekom predsjedničke kampanje Kolinde Grabar-Kitarović 2014. te parlamentarnih izbora 2015. kada je na čelu stranke bio Tomislav Karamarko, piše jutarnji.hr.

Jezgru tima, koji se nedavno našao pod istragom Uskoka zbog porezne utaje, činili su nećakinja tadašnjega izvršnoga dopredsjednika Dinama Zdravka Mamića te Matej Zadro, Dinamov stručnjak za digitalni marketing i oglašavanje. No dok se o preokretu u Uskokovoj istrazi zbog ut...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. travanj 2024 21:42