StoryEditorOCM
Hrvatskakoliko raste prodaja

Iznenađujući rezultati ‘korona‘ šopinga: u 20 dana potrošili smo 300 milijuna kuna više nego lani, alkohol traženiji od sapuna, WC papir ni blizu vrhu

Piše Hina
20. ožujka 2020. - 14:28

GfK Panel kućanstava, koji prati potrošnju proizvoda za kućanstvo, zabilježio je da su hrvatski građani od 24. veljače do 15. ožujka u dućanima potrošili 300 milijuna kuna više na hranu, piće, osobnu njegu i kemijska sredstva nego u istom razdoblju lani.

Najviše su se kupovali sol, smrznuta gotova jela, konzervirano meso i riba te vino i žestoka pića. 

GFK je analizirao 20 milijuna košarica kupljenih u spomenutom razdoblju ove godine i usporedio to s usporediva tri tjedna u 2019. godini.

Listu top 20 kategorija s najvećim rastom prodaje otvara sol čija je prodaja porasla 290 posto. Brašno i kvasac koji su, uz wc papir, postali sinonim "korona šopinga" tek su na 6.i 7. mjestu po rastu vrijednosti. Sapun je tek na 20.mjestu. Toaletni papir je na 31.mjestu od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. lipanj 2024 10:22