StoryEditor
Biznisčuvajmo planet

‘Želimo promijeniti navike kupaca‘: najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj uvodi novitet, zbog zaštite okoliša trajno ukidaju ovaj proizvod

Piše Novac.hr
31. siječnja 2020. - 20:20
Duje Klarić/HANZA MEDIA

Od 1. veljače dm će iz svoje ponude trajno ukloniti jednokratne plastične vrećice kako bi potaknuo kupce na održiviji način života i doprinio zaštiti okoliša. Kupcima dm nudi različite vrste trajnih torbi za kupnju kao zamjenu plastičnim vrećicama, piše Novac.hr

"U dm-u uvijek djelujemo prema načelima društvene odgovornosti te nastojimo odgovoriti na stvarne potrebe zajednica u kojima živimo i radimo. Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti. Stoga smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude.

Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86.000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti velik broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te se prestanu koristiti plastičnim vrećicama“, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica Nabave i marketinga i Prodajne regije.

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85 posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od recikliranih PET boca. Obje mogućnosti imaju certifikat „Plavi anđeo“ (Blauer Engel). dm također nudi  višekratne poliesterske vrećice za kupnju, a tu su i dm-ove trajne biotorbe izrađene od bojenog biopamuka koje imaju certifikate GOTS i „fair trade“, a koje kupci u dm-u mogu besplatno zamijeniti novima u slučaju dotrajalosti.

Potpuno ukidanje jednokratnih plastičnih vrećica iz ponude još je jedan korak kojim dm nastavlja ulagati u razvoj asortimana i poslovnih procesa u skladu s načelima održivoga razvoja.  U svoju ponudu dm je uvrstio  osviještene alternative kao što su higijenski štapići s kartonskim drškama, dm-ova marka Proffisimo nudi raznovrsna održiva rješenja za kućanstvo poput biorazgradivih vrećica za smeće te slamki od nehrđajućeg čelika i silikona, a na policama dm-a mogu se pronaći proizvodi marki Balea i alverde koji ne sadrže mikroplastiku.

Proizvodi dm marki kao što su alverde, dmBio i babylove nose oznaku Vijeća za nadzor šuma, odnosno FSC (Forest Stewardship Council) koja jamči da su materijali upotrijebljeni pri izradi ambalaže potekli iz šuma kojima se gospodari na održiv način, a 90 posto proizvoda dm-ove vlastite marke dolazi iz središnje Europe čime se skraćuje vrijeme transporta i smanjuje emisija CO2.

Osim razvoja održivog asortimana, dm neprekidno ulaže u dodatno povećanje energetske učinkovitosti Upravno-distributivnoga centra u Zagrebu i umanjenje negativnog utjecaja na okoliš. Primijenjena su rješenja poput fotonaponske sunčane elektrane, izgrađen je novi skladišno-logistički centar koji ima najviši energetski razred A, a dm trenutačno provodi projekt poboljšanja energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije sufinanciran iz Europskoga fonda za regionalni razvoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

25. studeni 2020 10:16