Bravo ekipa iz HNK! Bravo! Kakva hrabrost! Kakva originalnsot! Publiku u 21. stoljeću privlačiti seksom – opleo je gradski vijećnik Mosta Josip Markotić žestoko po PR-ovcima 69. Splitskog ljeta i nastavio...
... tako nam i treba. Jer, Grad koji dopušta da po njemu piša i povraća tko god se sjeti zašto ne bi dopustio da mu najznačajniju kulturnu instituciju i manifestaciju reklamiraju plakatima razine niskobudžetnog pornića...
Što je to toliko ražestilo splitskog Mostovca? Plakat kojega vidite, plakat s dva jezika "u kontaktu"... Po Markotiću, plakat za plakat‘.
Umjetničke slobode su takve, slobode, često provokativne i shvatljive na različite načine, narodski rečeno - smisao je u očima i mašti promatrača. I kao takve obično se ne komentiraju. Svatko ih tumači na svoj način. Kreativna sloboda. Koja se, nepisano je "pravilo", ne komentira. Tako nas uče. A i, stara je narodna, još se nije rodio ‘ko je svima ugodio.
Međutim, splitski gradski vijećnik, i inače poznat po čvrstim stavovima i britkim komentarima bez dlake na jeziku, poznat kao čovjek koji se ne boji javno izreći mišljenje ma koliko ono škakljivo bilo, smatra da je najavni plakat Splitskog ljeta u potpunosti nepimjeren.
- Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu, kojega resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije, reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirala i privukla publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldonija...
U tome su ga podržali i komentatori njegove objave na fejsu, smatrajući najavni plakat skandaloznim, prostim, glupim, primitivnim...
S obzirom da je ovo 69. po redu Splitsko ljeto, tko zna, možda je baš taj "sugestivni" broj motivirao autore... Šalu na stranu, u Splitu nikad dosadno.