Njezin je dolazak najavio bračni par, organizatori događaja Gordana i Boris Franić, a za Ninu kao zaštitno lice ove godine – uz ono "kućno", model Miu Franić – odlučili su se zbog, kažu, njezine karizme.
– Nina iza sebe ima nevjenčani brak i dijete, a sad je nakon svih drama koje je proživjela na osobnom planu sretna, slobodna i prelijepa. Na sajmu će u sklopu gala modne revije ponijeti vjenčanicu, a za njezin je odabir pokazala veliko zanimanje, što je možda i znakovito – tajnovito je najavila direktorica sajma Gordana Franić, koja je suradnju s Ninom realizirala uz pomoć njezine agentice i PR stručnjakinje, Zagrepčanke Snježane Mehun.
Svoj dolazak u Spaladium, u kojem će na dva dana biti okupljeno čak oko 150 izlagača, najavila nam je i Mehun, koja se nedavno vratila s dočeka Nove godine u Keniji.
– Uvijek mi je drago doći u Split; jako me veseli da će takav jedan fashion event biti baš kod vas, i da se ne događa baš sve značajno samo u Zagrebu. Direktorica se doista potrudila oko organizacije i ne sumnjam da će to i ove godine biti događaj na zavidnoj razini.
Nina se također raduje dolasku u Hrvatsku jer jako voli svoju zemlju i ponosna je da se kod nas događaju eventi koji pariraju talijanskim sajmovima i vrhunskim modnim revijama – kazala je Mehun.
Podsjetimo, Morić je poznata svjetska manekenka, koja u životopisu ima i niz prestižnih titula poput zaštitnog lica dizajnera sa svjetske A-liste: Roberta Cavallija, Versacea, Giuseppea Zanottija i drugih. Bila je i voditeljica na RAI-ju, a proslavila se i gostovanjem u spotu "La vida loca" Rickyja Martina.
Destinacijski proizvod |