StoryEditor
Showbizpoznata pjevačica kao zaštitno lice novog volkswagenova modela snimila editorijal na sardiniji

Severina kao polova ‘najluksuznija oprema’

Piše PSD.
2. lipnja 2009. - 21:18

Nesumnjivo će Severina kao zaštitno lice povećati
prodaju ovog automobila barem na domaćem tržištu
Novi model Volkswagenova “pola” međunarodno je prezentiran ovih dana na Sardiniji, uz domaću glazbenu uzdanicu: Severinu Vučković, i to u gradu Porto Cervo na krajnjem talijanskome jugu.

Na prekrasnim lokacijama sjeverozapadnog dijela otoka tom je prigodom snimljen editorijal dviju spomenutih zvijezda, estradne i “drumske”, malog automobila iz čuvene VW obitelji, koji je i ovom prilikom dizajnirao Walter de Silva, vodeći se devizom: “jednostavno, čisto i jasno”.

Riječ je, brojkama govoreći, o petoj generaciji “pola” koji će se na našem tržištu predstaviti u rujnu ove godine, kako najavljuju iz kuće P.Z. Auto d.o.o. Prvi “polo” inače je proizveden davne 1975. godine, i od tada je repliciran u ukupno 10.600.000 primjeraka, a taj će broj nesumnjivo uskoro biti kudikamo veći.

Dakako, pritom ne treba zanemariti ni magnetsku privlačnost Severine Vučković, ovaj put u slobodnoj ulozi “najluksuznije dodatne opreme”, barem za hrvatski dio tržišnoga kolača u rastućoj statistici prodaje...

l. gospodnetić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. kolovoz 2021 21:36