StoryEditorOCM
Moj apartmanSavjetnik za najam

Gost vam je otkazao rezervaciju! Što sad? Nekoliko je koraka koje ćete morati poduzeti želite li se osigurati od nepredviđenih situacija

27. svibnja 2020. - 19:27

Ako vam gost otkaže rezervaciju samo nekoliko dana prije najavljenog dolaska, ne postoji baš mnogo stvari koje možete učiniti.

Naravno, za početak odmah 'odblokirajte' online kalendar, da drugi znaju kako ste slobodni u navedenom terminu.
Zatim tek počnite razmišljati što ćete dalje.

Običaj je, nepisani naravno, da novac koji je uplaćen avansno ostaje na računu iznajmljivača ako se rezervacija otkazuje bez razloga.

Puni iznos akontacije vraća se za sve otkazane rezervacije 60 ili više dana do dogovorenog dana dolaska gosta. Cijeli iznos akontacije zadržava se u slučaju nedolaska gosta. Sve između – možete birati sami.

Jedini slučaj kada bi iznajmljivač trebao snositi trošak transakcije jest kada je i sam odgovoran za otkazivanje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 04:17