stdClass Object ( [id] => 586586 [title] => Mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa podigao je komfor na višu razinu, a u kombinaciji s turbobenzincem od 110 KS smanjena je i potrošnja goriva [alias] => mjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva [catid] => 299 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Citroen C3 pojavio se 2002. godine i od tada je prodano 3,5 milijuna primjeraka ovoga gradskog automobila, ali najnovija, treća generacija francuskog šarmera nadmašila je prethodnike ne samo izgledom, nego i tehnološkim novitetima. 

Francuski mališan se temeljito izmijenio, ugledavši se pri tom na ostale modele u Citroenovoj gami. Airbump na bokovima, remenje umjesto klasičnih ručki na vratima kao i arhitektura unutrašnjosti izravni su utjecaj Cactusa, dok su lice i prednja svjetla povezani s modelima iz obitelji C4.

Ima i starih stvari poput 3-cilindarskog 1.2-litrenog benzinskog motora, mjenjača, ovjesa i same platforme naslijeđene od prethodnika. Temeljito su isprobani i većim dijelom dotjerani o čemu svjedoči viša razina komfora, ali i povećanje međuosovinskog razmaka za devet centimetara (254 cm).

C3 nije automobil koji bismo mogli svrstati u crossovere bez obzira na obloge branika, pragove i lukove blatobrana, Airbump zaštite vrata, vizualno povišene linije i slično. Atraktivnosti crnoga testnog automobila svakako doprinosi i dvobojna karoserija s crvenim krovom i retrovizorima u istoj boji te kućištima svjetala za maglu.

Svakako treba izdvojiti i vrlo uočljive 16-colne naplatke koji zaokružuju atraktivno pakiranje koje ide s najbogatijim paketom Shine. Kao i mnogo puta u povijesti, Citroen je uspio stvoriti automobil koji se izdvaja iz mase.

Smjernice je udario Cactus, ali zaobljene povišene linije zbog kojih C3 na trenutke djeluje kao mali SUV imaju svoj učinak. Međutim, prtljažnik pravilnih formi za 20-ak litara je manji u odnosu na drugu generaciju modela C3, ali je sa 300 litara obujma ipak u prosjeku segmenta.

Testni model bio je opremljen 1,2-litrenim 3-cilindarskim tubobenzincem od 110 KS, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme Shine. Početni iznos od 15.720 eura narastao je zbog dodatne opreme na 16.920 eura što nije malo.

Ipak, uključuje sve što je neophodno za udobnu i sigurnu vožnju, te kako bi bio po ukusu vlasnika. Međutim, pravi razlog testa ovog modela Citroena C3 je ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa koji je bio karika koja je nedostajala malom motoru da iskaže sav potencijal.

Moderni 1,2-litreni PureTech turbobenzinac ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 191 km/h. Vuče vrlo solidno poput najboljih trocilindraša, a u zoni između 2000 i 3000 „điri“ pruža najbolje od sebe. Novi mjenjač najbolje se snalazi u vožnji na autocesti i otvorenim pravcima.

Sa zakonom dozvoljenih 130 km/h sada mu je dovoljno nepunih 2500 „điri“ što osim što smanjuje buku, smanjuje i potrošnju. Spomenuti mjenjač donio je i neki prebačaj više, ali zauzvrat hod ručice je kraći, a time i ugodniji.

Udobnost je opet postala glavna preokupacija Citroena i ovjes C3 je mekan, ali nema neugodnog poniranja na kočenju, ni naginjanju kroz zavoje. Crveni umetci na prednjoj armaturi u kombinaciji s višeslojnim presvlakama sjedala prošarana crvenim koncem dio su paketa Urban red za koji se treba doplatiti 1800 kuna.

Kad smo kod doplata još treba spomenuti metalik boju, rezervni kotač smanjenih dimenzija, zatamnjena stražnja stakla, te aluminijske naplatke od 16 cola.

 

Tehničke karakteristike

Motor: 3-cilindarski, turbobenzinski 12V

Obujam: 1199 ccm

Snaga: 110 KS pri 5500/min

Okretni moment: 205 Nm pri 1500/min

Mjenjač: ručni, 6 brzina

Pogon: prednji

Dimenzije: 3996 x 1749 x 1474 mm

Međuosovinski razmak: 2540 mm

Prtljažnik: 300/922 l

Ubrzanje: 9,8 s

Najveća brzina: 191 km/h

Potrošnja: 6,0 l/100 km

Cijena: testni model 15.720 eura, s doplatama 16.920 eura

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => CITROEN C3 1.2 PURETECH 110 SHINE [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2019-01-29 12:16:15 [created_by] => 3231 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2019-01-30 08:15:38 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2019-02-02 07:27:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 2156 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 299 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [getCategoryIdFromPath] => 0 [getFeedByRelatedModules] => 0 [theme] => default [menu-anchor_css] => nav__link nav__link--automoto [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Specijalni prilog Slobodne Dalmacije iz auto moto svijeta [menu-meta_keywords] => specijalni prilog, zanimljivosti, auto moto [secure] => 0 [obituaries_portal] => 0 [page_title] => Auto moto [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700622.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700621.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700619.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700618.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700617.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700616.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/02\/02\/SD Portal\/10700614.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1920x1256"},{"size0":"1920x1219"},{"size0":"1920x1280"},{"size0":"1920x1145"},{"size0":"1920x1198"},{"size0":"1920x1212"},{"size0":"1920x1280"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 299 [name] => Auto moto [alias] => auto-moto [description] => [parent] => 260 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 4 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38072726 Threads: 4 Questions: 7078343384 Slow queries: 3296264 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 607856479 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 52 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /auto-moto ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /auto-moto/mjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva-586586 [printLink] => /auto-moto/mjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva-586586?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 419885 [name] => auto-moto [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => auto-moto [link] => /tag/auto-moto ) [1] => stdClass Object ( [id] => 263622 [name] => Citroen C3 [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => citroen-c3 [link] => /tag/citroen-c3 ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => CITROEN C3 1.2 PURETECH 110 SHINE [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa podigao je komfor na višu razinu, a u kombinaciji s turbobenzincem od 110 KS smanjena je i potrošnja goriva [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3231 [name] => Zdravko Juričko [username] => zdravko-juri-ko [email] => zdravko-juri-ko@sd.hr [password] => $2y$10$3MSPsNGO8ltots48kqbe2.FwzW7b1js7M1r/8s.nUTTSs2kSnHPxu [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/zdravko-juricko-3231 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1749 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/33a10ba883a053e58de979010155c54c?s=100&default=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700622.jpg [galleryCount] => 7 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700622.jpg [title] => ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700621.jpg [title] => ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700619.jpg [title] => ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700618.jpg [title] => ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700617.jpg [title] => ) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700616.jpg [title] => ) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/02/02/SD Portal/10700614.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Citroen C3 pojavio se 2002. godine i od tada je prodano 3,5 milijuna primjeraka ovoga gradskog automobila, ali najnovija, treća generacija francuskog šarmera nadmašila je prethodnike ne samo izgledom, nego i tehnološkim novitetima. 

Francuski mališan se temeljito izmijenio, ugledavši se pri tom na ostale modele u Citroenovoj gami. Airbump na bokovima, remenje umjesto klasičnih ručki na vratima kao i arhitektura unutrašnjosti izravni su utjecaj Cactusa, dok su lice i prednja svjetla povezani s modelima iz obitelji C4.

Ima i starih stvari poput 3-cilindarskog 1.2-litrenog benzinskog motora, mjenjača, ovjesa i same platforme naslijeđene od prethodnika. Temeljito su isprobani i većim dijelom dotjerani o čemu svjedoči viša razina komfora, ali i povećanje međuosovinskog razmaka za devet centimetara (254 cm).

C3 nije automobil koji bismo mogli svrstati u crossovere bez obzira na obloge branika, pragove i lukove blatobrana, Airbump zaštite vrata, vizualno povišene linije i slično. Atraktivnosti crnoga testnog automobila svakako doprinosi i dvobojna karoserija s crvenim krovom i retrovizorima u istoj boji te kućištima svjetala za maglu.

Svakako treba izdvojiti i vrlo uočljive 16-colne naplatke koji zaokružuju atraktivno pakiranje koje ide s najbogatijim paketom Shine. Kao i mnogo puta u povijesti, Citroen je uspio stvoriti automobil koji se izdvaja iz mase.

Smjernice je udario Cactus, ali zaobljene povišene linije zbog kojih C3 na trenutke djeluje kao mali SUV imaju svoj učinak. Međutim, prtljažnik pravilnih formi za 20-ak litara je manji u odnosu na drugu generaciju modela C3, ali je sa 300 litara obujma ipak u prosjeku segmenta.

Testni model bio je opremljen 1,2-litrenim 3-cilindarskim tubobenzincem od 110 KS, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme Shine. Početni iznos od 15.720 eura narastao je zbog dodatne opreme na 16.920 eura što nije malo.

Ipak, uključuje sve što je neophodno za udobnu i sigurnu vožnju, te kako bi bio po ukusu vlasnika. Međutim, pravi razlog testa ovog modela Citroena C3 je ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa koji je bio karika koja je nedostajala malom motoru da iskaže sav potencijal.

Moderni 1,2-litreni PureTech turbobenzinac ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 191 km/h. Vuče vrlo solidno poput najboljih trocilindraša, a u zoni između 2000 i 3000 „điri“ pruža najbolje od sebe. Novi mjenjač najbolje se snalazi u vožnji na autocesti i otvorenim pravcima.

Sa zakonom dozvoljenih 130 km/h sada mu je dovoljno nepunih 2500 „điri“ što osim što smanjuje buku, smanjuje i potrošnju. Spomenuti mjenjač donio je i neki prebačaj više, ali zauzvrat hod ručice je kraći, a time i ugodniji.

Udobnost je opet postala glavna preokupacija Citroena i ovjes C3 je mekan, ali nema neugodnog poniranja na kočenju, ni naginjanju kroz zavoje. Crveni umetci na prednjoj armaturi u kombinaciji s višeslojnim presvlakama sjedala prošarana crvenim koncem dio su paketa Urban red za koji se treba doplatiti 1800 kuna.

Kad smo kod doplata još treba spomenuti metalik boju, rezervni kotač smanjenih dimenzija, zatamnjena stražnja stakla, te aluminijske naplatke od 16 cola.

 

Tehničke karakteristike

Motor: 3-cilindarski, turbobenzinski 12V

Obujam: 1199 ccm

Snaga: 110 KS pri 5500/min

Okretni moment: 205 Nm pri 1500/min

Mjenjač: ručni, 6 brzina

Pogon: prednji

Dimenzije: 3996 x 1749 x 1474 mm

Međuosovinski razmak: 2540 mm

Prtljažnik: 300/922 l

Ubrzanje: 9,8 s

Najveća brzina: 191 km/h

Potrošnja: 6,0 l/100 km

Cijena: testni model 15.720 eura, s doplatama 16.920 eura

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>







[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/auto-moto/mjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva-586586 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=d5e8c6db910aff340c768c96ac9c94833a579efe [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Mjenja%C4%8D+sa+%C5%A1est+stupnjeva+prijenosa+podigao+je+komfor+na+vi%C5%A1u+razinu%2C+a+u+kombinaciji+s+turbobenzincem+od+110+KS+smanjena+je+i+potro%C5%A1nja+goriva&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fauto-moto%2Fmjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva-586586 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fauto-moto%2Fmjenjac-sa-sest-stupnjeva-prijenosa-podigao-je-komfor-na-visu-razinu-a-u-kombinaciji-s-turbobenzincem-od-110-ks-smanjena-je-i-potrosnja-goriva-586586 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => CITROEN C3 1.2 PURETECH 110 SHINE [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
Auto motoCITROEN C3 1.2 PURETECH 110 SHINE

Mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa podigao je komfor na višu razinu, a u kombinaciji s turbobenzincem od 110 KS smanjena je i potrošnja goriva

2. veljače 2019. - 08:27

Citroen C3 pojavio se 2002. godine i od tada je prodano 3,5 milijuna primjeraka ovoga gradskog automobila, ali najnovija, treća generacija francuskog šarmera nadmašila je prethodnike ne samo izgledom, nego i tehnološkim novitetima. 

Francuski mališan se temeljito izmijenio, ugledavši se pri tom na ostale modele u Citroenovoj gami. Airbump na bokovima, remenje umjesto klasičnih ručki na vratima kao i arhitektura unutrašnjosti izravni su utjecaj Cactusa, dok su lice i prednja svjetla povezani s modelima iz obitelji C4.

Ima i starih stvari poput 3-cilindarskog 1.2-litrenog benzinskog motora, mjenjača, ovjesa i same platforme naslijeđene od prethodnika. Temeljito su isprobani i većim dijelom dotjerani o čemu svjedoči viša razina komfora, ali i povećanje međuosovinskog razmaka za deve...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. svibanj 2024 05:17