
Na idućoj, četvrtoj sjednici Gradskoga vijeća Splita, 15. rujna, ponovno je na dnevnom redu HNK Split, odnosno prijedlog za razrješenje intendanta Srećka Šestana i imenovanje vršitelja dužnosti Vicka Bilandžića.
Na prethodnoj sjednici Šestanov programski i financijski izvještaj nije usvojen, a kazališno je vijeće već ranije predložilo njegovu smjenu.
Točka je osma po redu od njih čak 56. Za izvjestitelje na sjednici određeni su Magdalena Nigoević, predsjednica Kazališnog vijeća HNK-a Split i Mario Negotić, pročelnik po ovlaštenju Službe za društvene djelatnosti te kao suizvjestitelj Srećko Šestan, aktualni intendant.
U dokumentima za sjednicu navodi se kako će se Šestana razrješiti prije kraja mandata upravo na prijedlog Kazališnog vijeća i stoga jer mu Grad nije prihvatio izvještaj. Uz to, na više je mjesta citiran i pravni temelj ove odluke, izveden iz Zakona o kazalištima.
Čini se da se priča primakla kraju; evo koji je dio zakona posebno istaknut:
- Intendanta nacionalnog kazališta na prijedlog kazališnog vijeća imenuje i razrješava predstavničko tijelo osnivača, odnosno sporazumno predstavnička tijela osnivača kada nacionalno kazalište ima više osnivača, a potvrđuje ministar kulture. Imenovanje i razrješenje vršitelja dužnosti intendanta nacionalnog kazališta obavlja se na isti način, bez provođenja javnog natječaja i potvrđivanja ministra kulture.
Ako ministar kulture ne potvrdi akt o imenovanju ili razrješenju intendanta iz stavka 3. ovoga članka u roku od 30 dana, računajući od dana dostave akta na potvrdu, smatrat će se da je potvrda dana.
Iz ovoga se da iščitati kako ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek, koja podržava Srećka Šestana, može smjenu ne potvrditi, ali je ne može zaustaviti.
Ministrica je uostalom prije dva dana izjavila da smjenu neće potvrditi, ali, čini se da će Gradsko vijeće bez problema sprovesti svoju odluku; imaju dovoljno ruku za to.
Idućeg tjedna, može se očekivati da će glumac Vicko Bilandžić preuzeti vodstvo HNK Split kao V.D. a potom slijedi i natječaj za izbor novog intendanta.