Dalmacija Split

savjeti iz iskustva

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Ovo je najvažnija stvar kod oglašavanja smještaja, ali treba imati na umu da postoje i 'crne liste' gostiju koji prevarom dolaze do povrata novca

 savjeti iz iskustva

Gdje oglašavati smještaj pitanje je koje postavljaju novi iznajmljivači, ali i kolege koje imaju već "mnogobrojne utakmice u nogama" jer neke agencije, portali, oglašivači... su prestali s radom, druge su postali dijelovi drugih portala ili oglašivača, treći su digli svoje cijene puno više nego što vrijede, neki imaju "repove" koji se "vuku" još od prošle godine (a vlasnici smještaja još čekaju svoje novce...) .

Sad bi svi iznajmljivali, ali malo tko je sposoban uzeti digitron u ruke. Kako inače objasniti cijene od 30 eura po noćenju, pa znaju li ti ljudi što rade?

U manjim mjestima gosti često stižu i desetljećima kod istih iznajmljivača, preporuke tetka, strine, nevjestine ujne i zetove sestre još uvijek su jako važne, dok u gradovima to uglavnom nije slučaj: malo se iznajmljivača može pohvaliti da mu gosti dolaze i po 6., 7., 8... put. Kroz gradove "projure" oni na jednu-dvije-tri noći i nastavljaju svoj put dalje.

Uglavnom svi su složni da je "stari gost - najbolji gost".

Booking i Airbnb su definitivno broj 1 za iznajmljivače, ali mora se znati da ipak ima određen broj ljudi koji se ne snalazi s takvim načinom rezervacije smještaja, možda ne žele dati podatke svoje kartice ili su oni ili netko njihov bili na neki način možda prevareni ili naprosto žele direktni kontakt s vlasnikom smještaja kako bi uštedjeli petnaestak posto koliko uzimaju portali ili možda i do četrdesetak posto neke agencije.

Dok neki iznajmljivači ne žele ni čuti za ništa osim portala vjerujući kako su im oni ipak neka sigurnost u slučaju problema s gostom, neki su se opekli i uvidjeli da nije uvijek takav slučaj.

Portali često mijenjaju poslovanje, a nakon svakog ažuriranja svojih uvjeta najčešće je pitanje među iznajmljivačima "Je li netko pročitao onih desetak stranica na engleskom i može li nam ukratko napisat što se promijenilo?".

I onda svi, pročitali ili ne pročitali novosti, saznali ili ne saznali što je novo, "kliknu" da se slažu s novim uvjetima jer ako nema "klika" - nema više ni oglašavanja na taj način.

Bio oglas preko portala, oglasa ili agencije, jedino je bitno da su sve činjenice istinite, a sam će gost izabrati što smatra da je dobro za njega.

Poznati su slučajevi da su se neki gosti izborili za povrat novca kada nisu dobili ono što su rezervirali, pa se zbilja ne treba s time "igrati". A da ima gostiju koji i prevarom dolaze do povrata novca za koji nemaju pravo - i to je istina i zato postoje različite grupe "Crnih lista gostiju", ali također i grupe iznajmljivača koje međusobno razmjenjuju sve nove načine prevara gostiju.

A prevara zaista ima nevjerojatnih....

Naslovnica Split