StoryEditorOCM

Predstavljen Strateški plan brendiranja Splitsko-dalmatinske županije

Piše PSD.
8. lipnja 2011. - 00:50

Stilizirani suhozid kao vizualni znak, te slogani 'Dalmacija. Vječna inspiracija!' te 'Dalmacija. Za dušu. Za tilo', glavni su elementi po kojima bi Splitsko-dalmatinska županija trebala biti prepoznata kao brend, rečeno je na predstavljanju Strateškog plana brendiranja naše županije ovog utorka u Vili Dalmacija.

Riječ je o projektu kojeg je posljednjih godinu dana osmišljavala marketinška agencija McCann Erikson u suradnji s Agencijom za razvoj Splitsko-dalmatinske županije, te brojnih stručnjaka.

Rađeno je istraživanje među 1500 ispitanika, te kontaktirano niz stručnjaka i mjerodavnih osoba, te je zaključeno kako se Dalmacija u budućnosti treba brendirati kao regija znanja, čistih tehnologija, mjesta s obnovljivim izvorima energije, ali i kao regija ugodna za život i rad u kojem temperament i umjereni hedonizam imaju važnu ulogu, a kao takvu još više će je prepoznati turisti i potencijalni investitori.

Kako je kazao Srećko Radnić, direktor Agencije za razvoj, ovaj projekt jedinstven je u cijeloj Hrvatskoj jer čak ni Istra nema ovakav plan za brendiranje svoje regije.

- Samo oznakama prepoznatljivosti našom autentičnošću možemo istupati na međunarodnom tržištu, postati prepoznatljivi i našim proizvodima pružiti dodanu vrijednost - rekao je Radnić koji je predstavio projekt ipak ne otkrivši niz detalja oko njega jer kako je kazao, tek u rujnu ove godine kreće se s konkretnim aktivnostima.

Osim prikazane video prezentacije tako je izostala prezentacija uživo konkretnih proizvoda, na žalost uzvanika, no to je nadomjestila zakuska u organizaciji restorana Arkada.

Merien Ilić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. travanj 2024 11:44