StoryEditor
Obalavažna prometnica

Priko vode: završili radovi prije roka, s novim kružnim tokom solinski učenici će sigurnije do škole

29. srpnja 2020. - 22:50
Joško Šupić/HANZA MEDIA

Radovi na izgradnji kružnog toka na području mjesnog odbora Priko vode, na raskrižju Ulice grada Vukovara, inače bivše Ulice Marka Marulića, i Ulice Petra Krešimira IV. u blizini Osnovne škole kraljice Jelene, započeli su 6. srpnja s naznačenim rokom dovršetka od trideset dana.

Međutim, kako nam ističu iz Grada Solina, radovi se odvijaju prema predviđenom planu te bi trebali biti gotovi krajem ovoga tjedna, dakle i prije roka. To će svakako biti dobra vijest za Solinjane, kao i za sve ostale sudionike u prometu koji su do sada trebali kružiti, odnosno obilaziti ovaj dio grada kako bi došli do svojih odredišta.

Tijekom radova raskrižje je zatvoreno, a promet se odvija prema privremenoj regulaciji. Za osobna vozila preporučen je tako alternativni pravac Ulica Petra Krešimira IV. – Antuna Gustava Matoša – Petra Hektorovića – Ulica grada Vukovara, dok je za teretna vozila predviđen alternativni pravac kroz ulicu Put Majdana.

Na terenu se užurbano radi kako bi se cijeli taj, za promet jedan od ključnih dijelova Solina što prije dovršio i kako se ne bi stvarale gužve.

image
Joško Šupić/HANZA MEDIA

Vrijednost spomenutih radova iznosi oko 550 tisuća kuna, financira ih Grad Solin iz proračunskih sredstava, a izvođač radova je tvrtka "Pling" iz Solina.

– Izgradnjom kružnog toka na raskrižju Ulice grada Vukovara i Ulice Petra Krešimira IV. postići će se brža protočnost vozila i veća sigurnost pješaka, a prvenstveno učenika OŠ kraljice Jelene – navode nam iz Grada Solina budući da se raskrižje nalazi u blizini spomenute solinske osmoljetke.

Budući da je križanje dosta prometno, kad je riječ o cirkulaciji vozila, pa tako i pješaka, neki građani koje smo zatekli u blizini prilikom našeg obilaska smatraju da bi se na nekoliko dionica uokolo ovog kružnog toka, nakon dovršetka radova na izgradnji, trebala postaviti i željezna ograda radi veće sigurnosti pješaka, ako možda nije već planirana.

Kako doznajemo, ovo je prvi kružni tok manjeg karaktera u Solinu, ali Grad ima u planu na ovakav način nastaviti rješavati prometne probleme na svojem području, odnosno raskrižjima, kako bi poboljšavao i protočnost prometa i sigurnost svih sudionika u prometu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

25. rujan 2020 10:24