StoryEditor
Arhivastiže krajem godine

Predstavljamo Alfa Romeo Giulietta: Cuore sportivo kuca jače

Piše PSD.
29. listopada 2013. - 20:12
Novi motori, obnovljeni stil i više tehnoloških noviteta glavne su karakteristike redizajnirane Alfa Romeo Giuliette, koja na hrvatsko tržište stiže krajem godine. Obnovljeni izgled prednje maske i kromirani obrubi svjetala za maglu početna su točka dizajna cijelog automobila, koji kombinira osobnost s elegantnom formom. Udobnost je jača strana ovog modela, pri čemu nisu učinjeni nikakvi kompromisi što se tiče prtljažnika, koji omogućuje potpuno iskorištenje prostora, zahvaljujući pravilnim stranicama i kapacitetom od 350 litara.

Prednja svjetla uključuju dnevna pozicijska svjetla u LED tehnologiji s funkcijom automatskog paljenja svjetala radi maksimalne aktivne sigurnosti. Inovativna stražnja svjetla na jednak način rabe LED tehnologiju. U unutrašnjosti se ističu nove obloge vrata i kvake, te potpuno novi umetci prednje ploče i središnje konzole. Sjedala i upravljač su također novi, te dodatno ističu uočljivu kvalitetu i udobnost putničke kabine.

Manji turbopunjač



Novi 2.0-litreni JTDM motor snage 150 KS premijeru će imati u redizajniranoj Giulietti. Opremljen je drugom generacijom MultiJet sustava ubrizgavanja koji osigurava manju potrošnju goriva i buku. Uporaba turbopunjača manjih dimenzija daje mu najviše okretnog momenta u segmentu pri niskom broju okretaja (380 Nm pri 1750 “điri”). Ovako opremljena Alfa Romeo Giulietta postiže izvrsne performanse: maksimalnu brzinu od 210 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,8 sekundi, prosječnu potrošnju od 4,2 l/100 km i emisiju CO2 od 110 g/km. Srce ovog motora je treća generacija Common rail sustava ubrizgavanja goriva.

Učinkovitost Giuliette dokazuje se izvrsnim odnosom performansi i potrošnje, čija vrijednost je dodatno povećana najnovijom generacijom Alfa TCT automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Taj inovativni mjenjač osigurava veću učinkovitost i udobnost vožnje, te sportskiji osjećaj od automatskog mjenjača s pretvaračem momenta. Nova Giulietta pogonjena 1.4-litrenim TB MultiAirom sa 170 KS, u kombinaciji s TCT mjenjačem, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu. Mjenjačem se može automatski ili ručno rukovati preko ručice mjenjača ili polugama iza upravljača. Užitak u vožnji i udobnost mogu se prilagoditi specifičnim potrebama svakog vozača, rabeći Alfa DNA prekidač. Ovim prekidačem moguće je namjestiti značajke motora, mjenjača, sustava upravljanja i Q2 elektroničkog diferencijala, te logiku rada ESC sustava, prema različitim uvjetima vožnje i stilu vožnje vozača. Moguće je odabrati tri razine rada ovih sustava – Dynamic, Normal i All Weather.

Alfin DNA



Nova Giulietta je jedan od najsigurnijih automobila jer sve izvedbe uključuju puno standardne opreme, kao što je šest zračnih jastuka, ESP, sustav naslona sjedala za smanjenje ozljeda istezanja vrata i treću liniju opterećenja za zaštitu putničke kabine. Ova oprema je standardno nadopunjena određenim sustavima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, kao što su Alfa DNA prekidač s Q2 elektroničkim diferencijalom, potom DST funkcija, te Pre-fill sustav koji jamči maksimalnu spremnost u slučaju naglog kočenja. Sve te značajke prenose se u vrlo visoku razinu aktivne i pasivne sigurnosti, za koje je Giulietta osvojila pet zvjezdica na Euro NCAP testovima, te postigla rezultat od 97 posto za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najboljih rezultata u ovoj kategoriji. Ovisno o tržištu u ponudi će biti pet paketa opreme: Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. kolovoz 2021 20:56