Luksuzna limuzina s logom lava doživjela je određene dizajnerske promjene, dobila je ekonomičnije i učinkovitije agregate koji zadovoljavaju normu Euro 6, te mnoštvo tehnoloških noviteta. S obnovljenom 508-icom Francuzi se još više žele približiti premium segmentu napravivši tržišni pomak prema naprijed.
Obnovljena 508-ica ima novu masku, karakterističnu za buduće modele Peugeota, te je okomitija i s logom lava u središtu. Prednji dio vozila je prepoznatljiv po svjetlima – farovima, dnevnim svjetlima, žmigavcima i maglenkama – u stopostotnoj LED izvedbi.
Poklopac motora redizajniran je tako da je postao vodoravniji, čvrsto smještajući sve tri inačice u svijet luksuznih vozila segmenta, poboljšavajući ravnotežu između prednjeg i stražnjeg dijela. Na limuzini je i stražnji dio dodatno profiliran, s redizajniranim stražnjim branikom.
Stražnja svjetla na limuzini su redizajnirana kako bi bila vodoravnija. Vizualni potpis s tri pandže nudi vrlo prepoznatljiv i tehnološki efekt.
Bogato i sveobuhvatno opremljena instrument ploča nadopunjena je head-up zaslonom za prikaz vozačkih i navigacijskih informacija u boji. Kvaliteta uporabljenih materijala i obloga u unutrašnjosti, uz poboljšanu kakvoću završne obrade dokaz su težnje ka premium segmentu.
Peugeot 508 u redizajniranom izdanju podrazumijeva prisutnost brojnih sustava za udobnost, ali i sigurnost. Tako ima otključavanje i pokretanje vozila bez ključa, automatsku električnu parkirnu kočnicu, automatsko obaranje svjetlosnog snopa, četverozonski automatski klima uređaj, te nove sustave kao što su senzor za praćenje mrtvog kuta i kameru za vožnju unatrag.
U ponudi agregata su benzinski i dizelski motori posljednje generacije koji zadovoljavaju normu Euro 6. Novi agregat je 1.6-litreni THP benzinac sa 165 KS uparen s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili novim automatskim mjenjačem s istim brojem stupnjeva prijenosa (EAT6).
Ovaj motor, koji je zamjena za 1.6 THP od 156 KS, nudi manju emisiju CO2 koja iznosi 129 g/km s ručnim mjenjačem.
Tehnologija BlueHDi dizelskih motora obilježje je svih inačica obnovljene 508-ice. Tako je 2.0-litreni nBlueHDi 150 s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i emisijom CO2 od samo 105 g/km u limuzini i karavanu, najbolji u segmentu za tu razinu snage.
Novi 2.0-litreni BlueHDi 180 EAT6 u limuzini emitira samo 111 g/km CO2, te predstavlja jedan od najboljih kompromisa između snage i potrošnje u tom segmentu.
Poklopac motora redizajniran je tako da je postao vodoravniji, čvrsto smještajući sve tri inačice u svijet luksuznih vozila segmenta, poboljšavajući ravnotežu između prednjeg i stražnjeg dijela. Na limuzini je i stražnji dio dodatno profiliran, s redizajniranim stražnjim branikom.
Stražnja svjetla na limuzini su redizajnirana kako bi bila vodoravnija. Vizualni potpis s tri pandže nudi vrlo prepoznatljiv i tehnološki efekt.
7-inčni ekran na dodir
Unutrašnjost je također doživjela određene promjene tako da instrument ploča sad ima 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, preko kojeg se lako upravlja većinom funkcija vozila. Zbog toga je središnja konzola sada puno „čišća“, bez velikog broja prekidača.Bogato i sveobuhvatno opremljena instrument ploča nadopunjena je head-up zaslonom za prikaz vozačkih i navigacijskih informacija u boji. Kvaliteta uporabljenih materijala i obloga u unutrašnjosti, uz poboljšanu kakvoću završne obrade dokaz su težnje ka premium segmentu.
Peugeot 508 u redizajniranom izdanju podrazumijeva prisutnost brojnih sustava za udobnost, ali i sigurnost. Tako ima otključavanje i pokretanje vozila bez ključa, automatsku električnu parkirnu kočnicu, automatsko obaranje svjetlosnog snopa, četverozonski automatski klima uređaj, te nove sustave kao što su senzor za praćenje mrtvog kuta i kameru za vožnju unatrag.
U ponudi agregata su benzinski i dizelski motori posljednje generacije koji zadovoljavaju normu Euro 6. Novi agregat je 1.6-litreni THP benzinac sa 165 KS uparen s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili novim automatskim mjenjačem s istim brojem stupnjeva prijenosa (EAT6).
Ovaj motor, koji je zamjena za 1.6 THP od 156 KS, nudi manju emisiju CO2 koja iznosi 129 g/km s ručnim mjenjačem.
Tehnologija BlueHDi dizelskih motora obilježje je svih inačica obnovljene 508-ice. Tako je 2.0-litreni nBlueHDi 150 s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i emisijom CO2 od samo 105 g/km u limuzini i karavanu, najbolji u segmentu za tu razinu snage.
Novi 2.0-litreni BlueHDi 180 EAT6 u limuzini emitira samo 111 g/km CO2, te predstavlja jedan od najboljih kompromisa između snage i potrošnje u tom segmentu.
Hibridna tehnologija
Tehnologija Hybrid4 koja je jedinstvena u segmentu i dalje ostaje u modelu RXH. Dvolitreni HDi agregat sa 163 KS i elektromotorom od 37 KS koji okreće stražnje kotače, rade pojedinačno ili zajedno. Obnovljena 508-ica proizvodit će se za europsko tržište u francuskom Rennesu, a za kinesko u Wuhanu. Prodaja u Hrvatskoj kreće najvjerojatnije u listopadu. Prodan u 360.000 primjeraka Predvodeći novu paletu modela s oznakom „8“ Peugeot 508 predstavljen je 2010. godine na salonu u Parizu, a od početka 2011. godine je u prodaji s obilježjem limuzine za duga putovanja. Isprva je bio dostupan kao limuzina i karavan, a nakon toga je lansirana i hibridna verzija s tehnologijom Hybrid4 pod nazivom RXH, koja se može voziti po svim podlogama. Od predstavljanja prodan je u više od 360.000 primjeraka, a od 2013. Kina je postala najveće tržište za 508-icu, gdje se prodaje 30 posto primjeraka ovog modela. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....