
- Godinama prije toga radili smo poslove vezane za nekretnine i uvidjeli smo da na području srednje Dalmacije nedostaje tvrtka koja pokriva sve usluge oko održavanja i iznajmljivanja nekretnina. Naš je najveći poslovni uspjeh da smo uspjeli spojiti sve usluge vezane za održavanje, iznajmljivanje i upravljanje nekretninama u jednu tvrtku i da na jednom mjestu naši klijenti mogu dobiti uslugu „ključ u ruke" - objasnio je Vuković ukratko način na koji funkcionira njihovo poslovanje, dodajući kako ga planiraju i proširiti.
Kako nam kaže, nije oduvijek maštao o radu s nekretninama. Vuković je diplomirani pravnik koji je svoju titulu stekao na Splitskom sveučilištu.
- Najveća motivacija mi je da zbilja radim posao koji volim - govori nam ovaj četrdesetogodišnjak koji bez problema radi i mnogo dulje od osam sati dnevno. Iako je na visokoj poziciji, to ne znači da ne zna zasukati rukave kada treba. A treba upravo sada, u jeku turističke sezone koja je svojom uspješnošću nadmašila očekivanja. Nije Goran jedini, jednako vrijedno radi cijela ekipa Heros Plusa.
Zbog posla nemaju mnogo slobodnog vremena, ali u njihovu timu sada je puno lakše. S godinama i iskustvom uspjeli su organizirati malu, ali složnu ekipu od šestero zaposlenih koji danonoćno paze na svaki detalj. Svi su mladi, željni posla i izrazito vrijedni. Pomaže doduše i to što se radi o mladom timu jer su svi njihovi zaposlenici fakultetski obrazovani i mlađi od trideset godina. Tu se, naravno, radi samo o onima koji su u najužem menadžmentu firme, ali Heros Plus surađuje i s izrazito velikim, zapravo zavidnim brojem kooperanata i vanjskih suradnika koji svakodnevno djeluju na zadovoljstvo klijenta i kreiranje savršene usluge.
Kada je u pitanju usluga iznajmljivanja objekata, s naglaskom na turističko iznajmljivanje vila tijekom sezone, ali i cijele godine, u Dalmaciji ima nebrojeno mnogo firmi koje se time bave. Pa ipak, Heros Plus na tom polju posluje bez ikakva problema. Usluga je to koja im se najbolje "prodaje". Osim najma, uspješno posluju i na polju upravljanja stambenim zgradama, ali to nije sve čime se bave.
- Podjednako pružamo usluge upravljanja stambenim zgradama i isto tako održavanja i iznajmljivanja kuća za odmor. Dogodine ćemo predstaviti novi brend HomeRent, platformu za iznajmljivanje vila na području cijele Hrvatske - govori Vuković i dodaje kako se tome neizmjerno veseli. Budući da se u njihovu portfelju trenutačno nalazi više od osamdeset nekretnina, nemaju potrebu ulaziti u posao s prodajom i kupnjom nekretnina koji se nekima pokazao isplativim.
Kao i u svakom drugom poslu, tako i u ovom postoje prednosti i mane. Najteži segment posla im je izlazak na uviđaje kod upravljanja zgradama. Svakakvih vlasnika i stanova se nagledaju dok obavljaju svoj posao. No dobro, možda je važnije naglasiti prednosti. Vuković najviše uživa u radu i interakciji s turistima, što mu je i najzanimljiviji dio posla koji svakodnevno obavlja. Kada kažemo svakodnevno, onda to stvarno i mislimo
- Ljeti, na žalost, slobodnog vremena uopće nemam. Radim sedam dana u tjednu, ujutro od 6 pa do navečer. Posao u turizmu je jako intenzivan i ne ostavlja mjesta slobodnom vremenu, ali to je takav posao i nije mi problem - sliježe ramenima vlasnik Herosa te dodaje kako imaju sreću što nisu ovisni o tome da rade s bilo kime. Svoje klijente dogovaraju tako da prije svega naprave pregled nekretnine kako bi utvrdili stanje u kojem se nalazi, nakon čega ide razgovor s vlasnikom kuće za odmor, odnosno predstavnikom stanara.
Ako u prva dva koraka shvate da se slažu i da imaju iste ideje kako bi njihova usluga trebala izgledati, onda prihvaćaju objekt pod svoje upravljanje.
A vjerujte, krvav je to posao, i to ne samo zbog manjka slobodnog vremena. Možda se čini kako nekretnine nemaju puno veze s ljudima, ali svi koji to misle sigurno bi se prevarili. Intenzivan rad s vlasnicima i predstavnicima stanara ne teče uvijek glatko pa se tim Heros Plusa ponekad nađe i u problemima.
Na naše pitanje što ih najviše muči, Vuković odmah ima spreman odgovor.
- Nerazumijevanje i pogrešna očekivanja vlasnika stanova da smo mi ti koji će riješiti sve njihove probleme u stanu, poput pokvarenog televizora, nedostatka interneta i ostalih stvari koje nisu vezane uz pričuvu, već isključivo za privatni dio stana. Ljudi ne shvaćaju da je pričuva namijenjena za održavanje zajedničkih dijelova zgrade, a ne za renoviranje njihovih stanova - smije se. Baš zato, često rade i na komunikaciji svojih usluga s klijentima, što čak i sada, u 21. stoljeću, znači da vlasnicima stanova moraju objasniti svrhu pričuve. Prilagodili su se generaciji koja sada kupuje stanove pa osim neposrednog kontakta, gdje uživo objašnjavaju sve što njihove klijente zanima, u svijet digitalnog sadržaja ušetali su koristeći se ne samo društvenim mrežama, nego i blogom na kojem provode detaljnu edukaciju preko stručno napisanih članaka koji odgovaraju na pitanja koja im postavljaju vlasnici stanova.
- Za zgrade radimo jedan veliki godišnji izvještaj, gdje svi suvlasnici imaju svaki dan uvid u stanje pričuve preko web stranice, dok s predstavnicima kontinuirano komuniciramo na tjednoj bazi. Vlasnicima kuća za odmor podnosimo redovne tjedne izvještaje. Komunikacija je danas većinom preko e-maila, WhatsAppa i slično. Prisutni smo na društvenim mrežama - nastavlja Vuković.
Upravo taj korak s vremenom jedan je od aspekata koje ih na tržištu razlikuje od njihove konkurencije. Kada je u pitanju turizam, ističu se po mogućnosti pružanja jedinstvene i potpuno zaokružene usluge. Kod upravljanja zgrada, ponose se svojom brzinom reakcije na rješavanje problema, profesionalnošću, aktivnošću te, već ranije spomenutom, dostupnošću svima kojima pružaju svoje usluge.
Nagledali su se svega, od prljavih stanova preko natmurenih susjeda pa sve do neodržavanih zgrada u kojima je vladala potpuna anarhija. Baš zbog toga se bez problema mogu poistovjetiti i s novim vlasnicima nekretnina za koje imaju dva ključna savjeta.
- Prije kupnje stana obvezno pokušajte doznati tko su vam susjedi, jer smo svjedoci da ljudi dignu velike kredite, riješe svoje stambeno pitanje i onda tek počnu problemi, jer nisu vodili računa da ispod njih ili iznad njih živi problematični susjed, kojeg će eto, na žalost, morati trpjeti godinama. Nije rijetko da u zgradama imate jako problematične odnose između susjeda koji onda narušavaju kvalitetu njihova stanovanja - prepričavaju svoje iskustvo s terena.
- Upoznajte se s pričuvom i vodite računa da je to vaš novac, odnosno zajednički novac svih suvlasnika zgrade i da imate pravo, a i obvezu, odlučivati kako će se taj novac trošiti. Budite konstruktivni i ukazujte na stvari koje bi mogle podignuti kvalitetu stanovanja u vašim zgradama, drugi je važan savjet.
Trud i upornost u radu ne isplate im se samo sada, već imaju i ozbiljne planove za budućnost, naglasio nam je Vuković. Radi se, naime, o platformi koja će privući pozornost mnogih iznajmljivača.
- Velik dio energije usmjerili smo u razvoj nove platforme HomeRent. Radit će se o specijaliziranoj platformi za iznajmljivanje luksuznih i normalnih kuća za odmor na području cijele RH. Naravno, platforma će imati neke inovativne stvari do kojih smo došli u zadnjih šest godina neprekidna rada u turizmu i znanja što je bitno gostima, a što vlasnicima objekata. Očekujemo da će predstavljanje biti u siječnju sljedeće godine - kaže nam prvi čovjek Heros Plusa.