
Novi Bond-film "Za smrt nema vremena", posljednji s Danielom Craigom u glavnoj ulozi, zabilježio je odlično otvaranje u svjetskim i hrvatskim kinima minulog vikenda.
"No Time To Die" je zaradio čak 119 milijuna dolara u svjetskoj kinodistribuciji, što je znatno više od 90 milijuna koliko se projiciralo.
Bond-film je, zanimljivo, sakupio toliki novac bez kinodistribucije u Kini i Americi koje tek trebaju uslijediti. Najviše se gledao u Velikoj Britaniji, Irskoj, Njemačkoj, Japanu, Nizozemskoj, Italiji, Koreji...
U nekim zemljama je imao bolje brojke od prethodnog dijela serijala "Spectre" i na tragu najvećem Bond-hitu uopće "Skyfall", a oba su se prikazivala u razdoblju kad je koronsko "novo (ne)normalno" vrijeme bilo futur iz nekog filma katastrofe.
"Za smrt nema vremena" je jako dobar rezultat zabilježio i u hrvatskim kinima, privukavši više od 34 tisuće ljudi pred velike ekrane (34.532), što je trenutno najbolje pandemijsko otvaranje nekog filma, bolje od 28.857 gledatelja "Brzih i žestokih 9", a zaradio je 1.46 milijuna kuna.
Na taj način "No Time To Die" je ostvario treće najveće otvaranje nekog Bond-filma u hrvatskim kinima nakon blockbustera "Skyfall" (59.839 gledatelja) i "Spectre" (52.262).
Kako je krenuo, novi "Bond" lako moguće postane dosad najveći kinohit otkako je korone, ujedno i prvi film koji bi mogao privući više od 100 tisuća gledatelja u "novom (ne)normalnom". Prijašnji Bond-film "Spectre" je, ilustracije radi, u konačnici dosegao 151.339 gledatelja.