![<p>‘Beverly Hills Cop: Axel F.‘ ne tipuje donijeti nešto novo, već odati počast starom s čestim nostalgičnim pozivanjima na izvornik i njegov nastavak</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/07/04/o_27496674_1024.jpg)
Podbačaj filma "Daylight" (1996.) u američkim kinima, odnosno zarada od 30-ak milijuna dolara na budžet od 80, može se prije svega prepisati krivim očekivanjima publike. Mnogi Amerikanci su očekivali da će gledati svojevrsni "Umri muški" u tunelu sa Stalloneom kad su ušli u kino početkom prosinca 1996. godine.
Naime, Sly je bio jedan od rijetkih akcijaša koji se tijekom devedesetih nije okušao u "Die Hard" tipu akcije kakav je patentirao Willis. Gledatelji su, tako, mislili kako je došao red za Stalloneov "Umri muški" nakon Seagalova i Van Dammeova ("Pod opsadom", "Pod opsadom 2", "Iznenadna smrt").
Međutim, film "Dnevno svjetlo", poznatije po ranijem i boljem naslovu "Svjetlost dana" iz kina i videoteka, nije bio "diehardovski" akcijsko-trilerski blockbuster.
"Umri muški" t...