StoryEditorOCM
Dalmacijauprava najavljuje stabilizaciju linija

Imotski ostao bez autobusnih linija: "Neće sindikat voditi posao"

Piše PSD.
5. prosinca 2012. - 00:07
U ponedjeljak i utorak Imotski je bio odsječen od velikog dijela Hrvatske. Autobusi tvrtke Autopoduzeće Imotski nisu prometovali u nekim zakazanim terminima, ponajprije prema Zagrebu.

U ponedjeljak su tako otkazane linije u 12, 13, 15 i 21,30, a u utorak  u 7.30, 12 i 13 sati, što je s pravom ozbiljno naljutilo putnike. Snalazili su se na razne načine, prijevozom do Splita, pa onda drugim linijama za Zagreb. Kako će biti u srijedu nitko nam nije znao pouzdano kazati, iako uprava najavljuje stabilizaciju linija.

Uzrok ovom zastoju zna svatko u Imotskom, ali da će ovo kulminirati obustavom linija, malo se tko nadao. Tihi rat između sindikata Autopoduzeća i novog vlasnika Mira Palca iz Gruda nastavlja se nesmanjenom žestinom.

Sindikat traži da se povuku predani zahtjevi za županijsku i međužupanijsku koncesiju od 24.10. i raskine kooperacija Autoherca iz Metkovića i Autopoduzeća, da se preispita ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji između te dvije firme, jer je po tvrdnjama sindikata, on štetan po radnike Autopoduzeća, posebno u stavci o najmu autobusa Autoherca i cijeni od 7 kuna po kilometru.

Sindikate je naljutilo i otkazivanje već dogovorenog sastanka s upravom od 22. studenoga, traže da se ispita vjerodostojnost porezne potvrde izdane sadašnjem vlasniku, pa su uputili predstavke Ministarstvu financija, Središnjem sektoru Porezne uprave, da se sve to ispita.

Traže, nadalje, da se prestane s uništavanjem i otuđivanjem imovine Autopoduzeća. I kada se svi ovi uvjeti ispune, tvrdi Gojko Radeljić,  predsjednik sindikata, onda možemo sjesti za stol sa upravom i vlasnikom i razgovarati.

Miro Palac, novi vlasnik Autopoduzeća, kratko je komentirao zahtjeve sindikata, ujedno se ispričavši putnicima za remećenje zakazanih  termina odlaska u Zagreb i Dubrovnik.

- Pazite, ja sam ušao u tvrtku koja je bila na izdisaju, do danas sam što u gorivu, što u popravcima, registracijama, uložio više od milijun eura. I sada sindikat, kao u vremenu samoupravljanja, hoće voditi poslovnu politiku firme. E, neće, to tako ići.

- Poštujem prava radnika, ali se ovdje treba znati gazda i tako će biti jer sam ja vlasnik. Dosta je bilo mešetarenja i nerada, ja svaki dan izdvajam šest do šest i pol tisuća eura za gorivo. Autopoduzeće može dobro poslovati, radnici mogu imati redovite plaće ,ali da svatko radi odgovorno svoj posao.

- Rekoh, ja ću kao vlasnik voditi politiku firme, a sindikat mi može samo pomoći u tome, da ljudi redovno dolaze na posao i obavljaju uredno svoje dužnosti. Žao mi je što smo morali na ovakav način upoznati javnost, da je podmetanja sindikata, posebno nekoliko pojedinaca prešlo svaku mjeru - bio je rezolutan Miro Palac.

Tekst i slika: Braco Ćosić
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. lipanj 2024 20:13