Novi C4 Picasso kraći je četiri centimetra od prethodnika, dok mu je međuosovinski razmak povećan za 55 milimetara (2785 mm), čime je u kompaktnom monovolumenu u unutrašnjosti stvoreno još više prostora i za 40 litara veći prtljažnik koji sada ima zapreminu od 537 litara (do 630 litara kada su sjedala u drugom redu pomaknuta sasvim naprijed).
Nove dimenzije (443 x 183 x 161 cm) spajaju kompaktnost s referentnom prostranošću i rekordnim obujmom prtljažnika od 537 litara. Masa novog Picassa smanjena je u odnosu na prvu generaciju čak 140 kilograma, te je poboljšana aerodinamika koja sada iznosi 0,71 SCx. Što je najvažnije, C4 Picasso sada teži kao i manji C3 Picasso.
Najveća odlika Citroenova kompaktnog monovolumena je modularnost, tako da je čak i sjedalo suvozača preklopivo i preobražava se u stolić. Tri stražnja sjedala su svako za sebe i preklopivi su tako da se bez problema može konfigurirati unutrašnjost.
Serijski panoramski vjetrobran i veliki ostakljeni krov pružaju puno svjetlosti u unutrašnjosti, a po uzoru na prethodnika, površina ostakljenih površina najveća je u klasi (5,30 metara četvornih). U unutrašnjosti je 16 pretinaca, čiji je ukupni obujam 40 litara.
Citroen C4 Picasso II izrađen je na novoj platformi grupe PSA Peugeot Citroen EMP2 (Efficient Modular Platform 2), pri čemu do izražaja dolazi i snažni dizajn s puno malih, novih detalja koji su od velike važnosti za ukupan dojam. Prevjesi su skraćeni za 70 mm (prednji), blok motora i podnica su spušteni 50, odnosno 20 milimetara, dok su tragovi kotača prošireni, čime se postigao cilj – dinamičan stil.
Tanka dnevna svjetla sa LED tehnologijom vješto izdužuju masku, a tik ispod njih smještena su stanjena prednja svjetla.
U ponudi novog C4 Picassa su dva benzinska i tri dizelska motora snage između 90 i 155 KS. Slabiji benzinac je VTi motor sa 120 KS, dok snažniji THP ima 155 KS. U ponudi dizelaša su dva agregata snage 90 KS, pri čemu je jedan e-HDi sa start/stop sustavom, dok najsnažniji e-HDi turbodizelaš ima 115 KS.
Manja masa monovolumena u kombinaciji s boljom aerodinamičnošću omogućila je znatno manju emisiju CO2 i potrošnje goriva. U prosjeku emisija CO2 je smanjena za 30 g/km, dok je ušteda na gorivu čitavu litru na 100 km.
Dizelski agregat e-HDi 90 Aidream opremljen upravljanim mjenjačem nove generacije sa šest stupnjeva prijenosa, ETG6, emitira samo 98 g/km CO2, što je ekvivalent za potrošnju od 3,8 l/100 km.
Novi C4 Picasso dolazi sa četiri razine opreme: Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive, a cijena mu se kreće od 136.000 kuna pa sve do 202.400 kuna, koliko treba izdvojiti za najsnažnijeg dizelaša s najbogatijim paketom opreme.
Sigurnosni sustaviUz stražnja odižuća vrata koja pokreće motor ili kameru za vožnju unatrag, novi C4 Picasso nudi sustav Vision 360 koji zahvaljujući četirima kamerama omogućuje perspektivu iz koje će gledati položaj automobila. Sustav Park Assist pomaže vozaču naći parkirno mjesto, a kada ga otkrije, automatski parkira vozilo bočno, naprijed i natrag. Tu su još aktivni sustav regulacije brzine koji uz pomoć radara otkriva i upozorava na svako usporavanje vozila ispred. Isto tako vibracijom pojaseva vozača se upozorava na nenamjerni prelazak preko crte, dok sustav za nadzor mrtvog kuta obavještava vozača o vozilu unutar mrtvog kuta. |