Podignuto vjetrobransko staklo, povišena karoserija i veći promjer kotača naglašavaju osobnost okrenutu razonodi. Na bočnim stranama karoserije velika vrata od plastike pridonose lakoći i sigurnosti vozila. Takav dizajn podsjeća na duh slavnog modela Mehari, koji je također bio vođen filozofijom vozila za sve terene.
Naime, kabina mu je potpuno otvorena pa se do stražnjih sjedala može doći skokom preko bočne strane karoserije podupirući se na udubljeni element na stražnjem boku.
Nastao u surferskom duhu, Citroën Cactus M nema krov ni prozore. U potpunosti je otvoren prema vanjskom svijetu. Odlikuje se oplatama od pravog drva na luku prtljažnika te na okviru vjetrobranskog stakla koje podsjećaju na prepoznatljive elemente kakve upotrebljavaju različiti proizvođači dasaka za surfanje.
Unutrašnjost konceptnog modela napravljena je od materijala za aktivnosti na otvorenom. Tako se čitava kabina može oprati mlazom vode zahvaljujući sustavu za odvodnju ugrađenom u prostor za noge. Sjedala nalikuju surferskim odijelima i presvučena su neoprenskom tkaninom u boji koja je udobna i nepropusna.
Cactus M se odlikuje i modularnošću, primijenjenu prije svega na krov koji se može ukloniti kako bi putnici mogli poslagati svu svoju opremu u vozilo.
Osim toga, koncept zahvaljujući modularnoj kabini koja se može pretvoriti u ležaj, a mekani krov složiti kao šator omogućuje veliku slobodu. Taj mekani krov, koji podupire inovativni sustav napuhavanja, također pruža zaštitu u slučaju kiše.
Smješten u dvostrukom dnu prtljažnika, krov se ručno postavlja oko vozila i rasteže pomoću praktičnog sustava napuhavanja. Strujanje zraka napuhuje tri zračna crijeva koja rastežu mekani krov u optimalan položaj. Kompresor smješten na stražnjem dijelu vozila proizvodi strujanje zraka.
Budući da odgovara potrebama zaljubljenika u otvorene prostore, Citroenov koncept je idealan partner za odlazak u avanturu. Svojim tehnologijama i inovacijama, pomiče sve granice istraživanja koje postavljaju vremenski uvjeti, logistika putovanja ili zahtjevni tereni.
Cactus M spaja sustav Grip Control (suvremeni 4x4 pogon) s kotačima Tall & Narrow, što ga čini okretnijim i omogućava da se izvuče s najtežih terena i kosina. Taj sustav protiv proklizavanja prilagođava se situaciji kako bi osigurao najbolje prianjanje u svim okolnostima.
Uz sve inovacije, Citroën Cactus M ponajprije je ugodan automobil za svakodnevnu upotrebu jer je opremljen sustavima za udobnu vožnju i tehnologijama serijskog modela C4 Cactus. Pokreće ga benzinski motor PureTech sa 110 KS i sustavom Start/stop u kombinaciji s automatskim 6-stupanjskim mjenjačem čija je prosječna potrošnja 4,8 l/100 km.
Dimenzijama je vrlo sličan modelu C4 Cactusa s dužinom od 416, širinom 177 i visinom od 148 centimetara uz međuosovinski razmak od 260 centimetara.