- Flixbus odbija vratiti meni i mojoj supruzi 115 funti nakon što nam je omogućio ulazak u autobus u Sloveniji koji je putovao za Njemačku umjesto za Hrvatsku, požalio se čitatelj The Suna.
- Čekali smo u Ljubljani autobus za Umag u Hrvatskoj - linija 943. Kada se autobus 943 napokon pojavio, s pola sata kašnjenja, ukrcali smo se i pitali vozača je li to pravi autobus. On je kimnuo glavom, skenirao naše karte i pustio nas da uđemo. No, kasnije smo saznali da je autobus išao za München, Njemačka, 350 milja u pogrešnom smjeru. Flixbus je odbio preuzeti odgovornost, ali smatram da nas je vozač trebao obavijestiti da smo ušli u pogrešan autobus kad smo mu pokazali naše karte. Možete li nam pomoći da dobijemo neku naknadu?, zamolio je spomenuti medij Stuart McCulloch iz Edinburgha.
The Sun trenutno ima projekt naziva "Squeeze team" koji pokušava promijeniti nepoštene trgovačke prakse s kojima se susreću njihovi čitatelji. Nije trebalo dugo do odgovore Stuartu.
Koja noćna mora kada su shvatili da ste u autobusu koji ide prema Münchenu umjesto prema Umagu. Stigli su na autobusni kolodvor u Ljubljani 20 minuta ranije i čekali 50 minuta prije nego što se autobus Flixbusa, označen kao linija 943, konačno pojavio. Budući da drugi autobus 943 nije dolazio, pretpostavili su da je to njihov autobus i predali karte vozaču. Skenirao je karte i pustio ih da se ukrcaju, bez spominjanja da se radi o liniji 943 koja ide u suprotnom smjeru. Nakon nekog vremena shvatili su da idu u pogrešnom smjeru i pitali vozača, koji je tada potvrdio da su u pogrešnom autobusu. Izašli su iz autobusa u Bledu, oko 55 km sjeverno od Ljubljane, i kontaktirali Flixbus za pomoć - no nitko nije odgovorio.
Na kraju su nesretni putnici uspjeli pronaći drugi prijevoz za Ljubljanu i potom rezervirati novi autobus za Umag nekoliko sati kasnije. Nakon što su već izgubili 43 funte koje ste platili za svoje originalne karte, morali su platiti dodatnih 75 funta za nove karte, plus deset funti za povratak iz Bleda u Ljubljanu. Nadali su se da ćete barem dobiti povrat novca za originalne, neiskorištene karte. No, kad su napokon stupili u kontakt s Flixbusom, rekli su da je njihov slučaj "iznimka, a ne standard" i odbili preuzeti odgovornost za ono što se dogodilo. Na kraju su pristali vratiti im 13 funti nakon odbitka raznih naknada, ali to je značilo da ste i dalje bili u minusu čak 1152 funti.
- Kada smo razgovarali s Flixbusom, priznali su da je vozač trebao reći da se radi o pogrešnoj liniji 943 kada ste pitali i pokazali karte. Rekli su da vjeruju da je vaš originalni autobus otišao na vrijeme, ali nisu mogli objasniti zašto ga niste vidjeli. Ipak, sada su pristali vratiti sve vaše dodatne troškove putovanja, kao i cijeli iznos originalnih karata, što iznosi 115 funti dodatne naknade, odgovorili su novinari zabrinutim putnicima.
Glasnogovornik Flixbusa rekao je: "Ispričavamo se što su putnici završili u pogrešnom smjeru, jer je vozač trebao pažljivije provjeriti njihove karte. FlixBus priznaje neugodnosti koje su nastale i ponudio je potpuni povrat novca za originalne karte, kao i za dodatne karte potrebne za putovanje."