Popularna Facebook stranica ‘Halo, inspektore‘ koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača - ECIP objavila je kako izgleda školski primjer varanja potrošača.
Njihovu objavu prenosimo u cijelosti.
"Vrijeme se sezonskog sniženja. Na sve strane trgovci potencijalne kupce obasipaju pozivima na kupovinu. Gotovo da je sve besplatno. Ali, avaj...
Niti je to tako kako se reklamira s velikim popustima niti je najmanje - besplatno. Štoviše, na sve strane kao da potrošače pokušavaju zakinuti. Gdje god stignu.
Uzmimo primjer iz poznatog zagrebačkog trgovačkog Arena centra. Preciznije iz trgovine MP Blukids.
Na dječjem kompletu je naljepnica od 50% sniženja. I na ostalim kompletima je ta ista 50-postotna naljepnica za aktualno tzv. sniženje.
Ali, na blagajni je bez pardona naplaćeno - 30%!
Na kompletu dječjih gačica lijepo piše cijena od 9,99 €, a na računu 10,90 €!?! (Umjesto 9,99 € oni su za osnovicu obračuna popusta uzeli nepostojeću cijenu od 10,90 €.)
Na reakciju potrošača odgovor trgovkinje je bio: tako nam je programirano!
Bit ćemo jako zločesti pa ćemo reći samo ovo: Da, sve je programirano za nepoštenu trgovačku praksu i varanje potrošača, uz dovođenje u zabludu neistinitim oglašavanjem. A to je prema Zakonu o Zaštiti potrošača - kažnjivo.
Zbog toga je o svemu obaviješten Državni inspektorat."