Nakon prenošenja teksta originalno objavljenog u Nacionalu, objavljenog na portalu Slobodne Dalmacije s naslovom: Inspekcija pregledala Jadrolinijin trajekt i otkrila ozbiljan problem sa sajlama! Stručnjak: ‘Praktički se ne zna ništa‘, iz Jadrolinije su poslali ispravak koji prenosimo u cijelosti:
1. U naslovu i u članku se netočno navodi kako na pramčanoj rampi Jadrolinijinog trajekta Kornati sajle nisu certificirane. U članku se, citirajući neimenovanog sugovornika o nalazu nadzora Hrvatskog registra brodova, navodi i kako je nadzor napravljen na trajektu Kornati utvrdio da sajle, odnosno čelična užad koju se postavlja na pramčanim rampama, uopće nisu certificirane.
Točno je kako su na rampama broda Kornati sajle, pa tako i ona na pramčanoj rampi, tvornički certificirane. Redovni pregled Hrvatskog registra brodova, ISM pregled broda, izvršen je 4. rujna 2024., te u izvješću HRB-a nisu ustanovljene neusklađenosti vezane uz sustav brodskih rampi i čelik čela. Na sva pitanja HRB-a prilikom pregleda je odgovoreno, te su inspektoru prezentirani tvornički certifikati tvrtke Eurocable VN, kao i informacija o promjeni sajli, obavljenoj tijekom redovnog remonta broda u brodogradilištu (pramčana 2024. te krmena 2022. godine). U izvještaju HRB-a zabilježeni su zapisi redovitog održavanja rampi po predviđenoj listi provjere.
2. U članku se navodi netočno ime dobavljača Eurocable Group d.o.o. iz Jakovlja.
Točno je da je naziv dobavljača Eurocable NV i riječ je o renomiranoj i cijenjenoj belgijskoj tvrtki s preko 50 godina iskustva u industriji čelične žice.
3. U članku se, citirajući neimenovanog sugovornika, neslužbeno i netočno navodi kako su sajle na trajektu Mljet zadnji put promijenjene prije više od četiri godine.
Točno je da su sajle na trajektu Mljet zadnji put bile promijenjene u razdoblju kraćem od četiri godine, konkretnije 2022. godine, iako je kod ove klase broda propisano mijenjanje unutar svakih pet godina. Unatoč ovom propisanom roku, u praksi se sajle mijenjaju prosječno svake dvije godine pa i češće po potrebi.
U članku se netočno parafrazira neimenovanog sugovornika kako su ‘‘izjave o sukladnosti dobavljača Eurocable Group bez ikakve vrijednosti.‘‘
Točno je da Izjave o sukladnosti dobavljača Eurocable NV potvrđuju da su u skladu sa „CE – machinery directive 2006/42/CE)“ direktivom.
Slijedom navedenog pozivamo vas da u cijelosti, bez izmjena i nadopuna, a sukladno odredbi čl. 41 i čl. 42 Zakona o medijima, na istom ili istovrijednom mjestu programskoga sadržaja na kojem je bila objavljena informacija na koju se ovaj ispravak odnosi, objavite ispravak sljedećega sadržaja:
‘‘Sajle na rampi Jadrolinijinog trajekta Kornati su tvornički certificirane“
Na rampama Jadrolinijinog trajekta Kornati sajle, pa tako i ona na pramčanoj rampi, su tvornički certificirane. Redovnim pregledom Hrvatskog registra brodova nisu ustanovljene neusklađenosti vezane uz sustav brodskih rampi i čelik čela. Inspektoru su prezentirani tvornički certifikati tvrtke Eurocable VN, kao i informacija o promjeni sajli, obavljenoj tijekom redovnog remonta broda u brodogradilištu. U izvještaju HRB-a zabilježeni su zapisi redovitog održavanja rampi po predviđenoj listi provjere.
Točan naziv dobavljača je Eurocable NV i riječ je o renomiranoj i cijenjenoj belgijskoj tvrtki s preko 50 godina iskustva u industriji čelične žice. Sajle na trajektu Mljet zadnji put bile promijenjene u razdoblju kraćem od četiri godine, iako je kod ove klase broda propisano mijenjanje unutar svakih pet godina. Unatoč ovom propisanom roku, u praksi se sajle mijenjaju prosječno svake dvije godine pa i češće po potrebi. Izjave o sukladnosti dobavljača Eurocable NV potvrđuju da su u skladu sa „CE – machinery directive 2006/42/CE)“ direktivom.‘‘
U Rijeci, 13. rujna 2024.
JADROLINIJA RIJEKA
JADROLINIJA RIJEKA, po odvjetniku Romanu Biharu:"