
Prvi poziv na bojkot kupovine zbog poskupljenja hrvatskim je potrošačima upućen s Facebooka, sa stranice “Halo, inspektore” koja ih poziva da tjedan dana ne kupuju teleći vrat. Objavili su da je u jednom trgovačkom lancu u tri mjeseca ta pozicija telećeg mesa za koju kažu da je popularna poskupila čak 43 posto s 5,59 eura na 7,99 eura.
O bojkotu je novinare obavijestila udruga Hrvatski potrošač iz koje kažu da se nadaju se da ćemo se početi ponašati kao kupci u Italiji i Francuskoj i shvatiti da kupci oni koji mogu stati na kraj divljanju i neopravdanom bogaćenju trgovaca te se nadaju da je ovo samo početak.
Pokušali smo doći do Karla Banovića, predsjednika Hrvatskog potrošača no to u petak nismo uspjeli. Na Facebooku, sa stranice Halo inspektore što ima 47 tisuća p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....