Tvrtka “Blue Media” iz Splita, u suradnji s Ministarstvom turizma, osmislila je poslovni projekt pod nazivom “Hrvatski direktorij dobavljača u turizmu 2011“.
Njime se turističkom menadžmentu nudi pravovremenu informaciju i ponudu, a hrvatskim dobavljačima priliku da svoje vrijednosti ponude izravno tijekom cijele godine te iskoriste pogodnosti najpovoljnije promocije na tržištu, kaže Livio Tomić, direktor izdanja.
Naime, mnogi hrvatski dobavljači se žale na visoke cijene prodajnih aktivnosti koje im vrlo rijetko opravdaju ulog i često ostaju bez povratnih informacija. Hrvatski direktorij dobavljača u turizmu centralno je mjesto izvora i izbora hrvatskih vrijednosti koje će smanjiti troškove prodajnih aktivnosti dobavljača u turizmu za više od 50 posto, te povećati poslov...
StoryEditorOCM
BiznisTvrtka ‘Blue Media’ iz Splita osmislila novi projekt za 2011.
Svi hrvatski dobavljači u turizmu na jednome mjestu
15. prosinca 2010. - 20:09
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?