StoryEditorOCM
BiznisDOBAR BIZNIS

Flaširana voda - resurs kojem prihodi rastu, ali broj zaposlenih opada

4. kolovoza 2016. - 10:20

Iako je u razvijenom svijetu do čiste i zdravstveno ispravne vode vrlo lako doći otvaranjem slavine, vodu se - uz svesrdnu pomoć potrošača - pretvara u resurs koji su velike korporacije odavno "nanjušile" kao izvor goleme zarade.

Dobar profit ostvarile su u 2015. godini i tvrtke koje se ovom djelatnošću bave i u Hrvatskoj. Prema podacima koje je objavila Financijska agencija, ukupan prihod svih 50 tvrtki koje se u Hrvatskoj bave djelatnošću u okviru proizvodnje osvježavajućih napitaka, mineralne vode i drugih flaširanih voda ostvaren prošle godine iznosio je 1,9 milijardi kuna, što je za 6,4 posto više nego u 2014. godini, dok su im rashodi povećani za 4,1 posto.

Među 50 proizvođača vode u Hrvatskoj, tvrtka Jamnica d.d., dio koncerna Agrokor Ivice Todorića, i dalje je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2024 02:30