Muke koje proživljavaju vozači i njihovi suputnici na širem splitskom području već su zaslužile i podeblji roman.
Od pustih projekata i obećanja političara, ponajprije onih s HDZ-ovom članskom iskaznicom, na terenu je vidljivo malo i ništa, a i ono što se (iz)gradi, kasni, traje predugo ili već završeno čeka na tehničke preglede, uporabne dozvole i slične postupke. A vozači čekaju, gube živce, troše zdravlje, vrijeme i novac.
Jedan od tih projekata je i izgradnja cestovnog tunela kroz Kozjak, sa spojnom cestom od čvora Vučevica na autocesti A1 do Jadranske magistrale u Kaštel Kambelovcu. Kinezi su počeli kopati i minirati, ali koliko će taj zahvat, kada se jednom završi, biti od koristi stanovnicima Splita i Solina, kao i mjesta istočno od njih, tek će se vidjeti, posebice dok se ne izgradi most preko Kaštelanskog zaljeva.
Kako bilo, upravo zbog izgradnje spomenutog tunela, a posebice spojnih cesta, za sav promet je zatvorena naplatna postaja Vučevica. Koliko god dosad bila najbeskorisnija na Dalmatini, jer je promet preko njezinih rampi minimalan tijekom cijele godine, važna je informacija da će ostati zatvorena do - 15. travnja 2027. godine!
Dakle, vozačima i njihovim suputnicima ostaju na raspolaganju izlazi i ulazi na autocestu kod Dugopolja i Prgometa, kao oni čvorovi koji su najbliži Splitu, prvom gradu u državi po prometnom opterećenju.
A kakav je odnos Zagreba prema Splitu govori i činjenica da je na stranicama Hrvatskog autokluba navedeno da se naplatna postaja Vučevica zatvara "zbog izgradnje državne ceste D8", odnosno Jadranske magistrale!? Nismo znali da smo u 1965. godini... ali kada se u metropoli začepi i uličica, to je vijest za javni nacionalni medij, zar ne?