StoryEditorOCM
Splitmanjak kadra

Svi ispaljuju zbog ‘Prometovog‘ voznog (ne)reda, na ovoj je liniji uvjerljivo najgore: ‘Rekli su mi da vozač ima fibru‘

Piše Petra Klarić
17. studenog 2024. - 07:29

Jedna čitateljica požalila nam se na splitsku gradsku tvrtku Promet, odnosno na česte izostanke autobusa koji su po voznom redu trebali prometovati, a zapravo se ne pojave. Kaže da je problem posebno izražen na liniji 3 Brnik - Brda - Brnik, koja je jedna od ključnih i najduljih gradskih linija. Saznali smo u čemu je problem, ali i kada bi se mogao riješiti.

- Danas mi sinu za odlazak u školu u centar grada, uopće nije došao autobus br. 3 koji kreće s Brnika, dakle linija Brnik-Brda-Brnik, a trebao je krenuti u 13.10. Čim smo vidjeli da ga nema na aplikaciji, sve nam je bilo jasno. Ja sam se do prije dva mjeseca isto vozila Prometovim autobusima i,na svu sreću, više ne moram. Obnovila sam satove vožnje, kupila vlastiti automobil i spasila se ove agonije - napisala nam je i dodala da je užasan osjećaj kada ‘izvisiš‘ na putu do posla. 

Razumije, kaže, da Promet nema dovoljno vozača, ali smatra da bi barem u ‘vršne sate‘ sve trebalo dobro funkcionirati. 

- Za nedavni nedolazak autobusa zbog kojeg nisam stigla na posao, dobila sam od Prometa dva potpuno različita objašnjenja mailom u samo par dana. Prvi je bio da se vozač razbolio, dobio naglo fibru pred sam polazak, a nakon par dana za isti autobus objašnjenje je bilo da je u pitanju tehnički kvar - dodaje.

Što kažu iz Prometa?

Za razjašnjenje situacije obratili smo se Hrvoju Mlikoti, glasnogovorniku ove gradske tvrtke. Istaknuo je da mu je iskreno žao za svaku neugodnost koju njihovi putnici dožive, svjestan je da je pouzdanost polazaka iznimno važna. Ono što trenutno najviše utječe na redovitost i učestalost polazaka je, kaže nam, ozbiljni manjak vozača - nedostaje ih otprilike 20.

- U nastojanju da riješimo ovaj problem, nedavno smo dogovorili rekordno povećanje plaća za postojeće vozače, čime smo osigurali konkurentne uvjete. Vjerujemo da će nas ovo učiniti privlačnijim poslodavcem te pomoći da zadržimo postojeći kadar i privučemo nove vozače. Uz to, pokrenuli smo kampanju “I POSAO I KATEGORIJA” koja u potpunosti financira školovanje i polaganje D kategorije za nove vozače, čime dodatno širimo mogućnosti za zapošljavanje - kaže nam Mlikota.

Dodaje da ne postoji strogo pravilo o linijama koje se reduciraju. Umjesto toga, u realnom vremenu čine sve da se pokrije što više polazaka i da se osigura da što manje putnika osjeti posljedice ovih, privremenih poteškoća.

- Naši vozači i prometno osoblje zaista ulažu dodatne napore da nadomjeste manjak kadra i zadrže osnovne linije u funkciji.

Očekujemo da će se ovim mjerama u narednim mjesecima situacija postupno stabilizirati - zaključio je. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2024 07:30