Da je dvogodišnja garancija vrlo često “mrtvo slovo na papiru” kad su u pitanju elektronički uređaji, svjedoči slučaj koji nam iznosi Robert Skelo iz Splita.
Jamstvo, naime, ne pokriva fizička oštećenja uređaja, pa serviseri pod ovu stavku, tvrdi naš čitatelj, trpaju i ono što nema veze s tim. Njemu se, naime, dogodila prilično bizarna situacija – mobilni aparat Samsung Galaxy A10, koji je kupio u rujnu prošle godine, doslovce se iskrivio. No, u splitskom servisu ovog proizvođača ne priznaju Skelinu reklamaciju, tvrdeći da se mobitel iskrivio jer se na njemu – sjedilo.
Ista iskustva
– Da ne povjeruješ! Priča, dakle, ide ovako... Kupio sam lani u kolovozu u trgovini “Sancta Domenica” u City Centeru one u Splitu dva mobitela Samsung Galaxy A10, a mjesec dana nakon t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....