Nakon što su se na redakcijski mail Slobodne javili naši ogorčeni građani koje godinama nazivaju na ‘krivi‘ broj javio nam se i čovjek koji, kaže, ima rješenje za sve one koji su se našli u istom problemu.
Ispričao nam je kako je on doskočio agoniji koja je trajala neko vrijeme.
- Mene su tako isto zvali kad sam dobio broj Zagrebačke banke. Što sam napravio? Zapisivao imena i prezimena svakog tko me nazvao i upućivao ga na broj direktora banke. Nakon prikupljenih imena za dvije ‘kartice teksta‘ sve sam poslao novinarima.
Sljedeći dan je stigla isprika i više nitko nije zvao ‘banku‘. Tako preporučujem i ostalima - kazuje on.
Strpljivo, dodaje, skupljajte imena i prezimena pozivatelja i zapisujte kad su nazvali.
- Na internetu ‘iskopajte‘ privatni broj onih koje su zvali pa im dajte njihov broj. Uz to, dajte im i privatni broj direktora telekomunikacijskog operatera pa neka i njih nazovu. Naravno, njihov broj dajete uz njihovo radno vrijeme - između ponoći i ranog jutra. Pedesetak do sto poziva bit će dovoljno da ‘krivi broj‘ shvati što mora napraviti kako vas više ne bi uznemiravao, veli on.
- Telefonski broj vlasnika birtije i ime doktorice lako je dobiti na informacijama pa ih jednostavno proslijedite pozivatelju uz obrazloženje da su promijenili broj, da je sada zbog izbjegavanja liste čekanja radno vrijeme za prijavu na automatskoj sekretarici od 00:00 do 06:00, jer u to vrijeme internet nije opterećen pa je rezervacija osigurana - pojašnjava on.
Za sve operatere, kaže, postupak je isti.
- Vjerujte, nazivanje ‘krivog broja‘, vrlo brzo će nestati - zaključuje na kraju naš sugovornik.